Trvalo to skoro rok a půl, aby byl Fallout 76 zajímavým post-apokalyptickým masivně multiplayerovým RPG titulem. S aktualizací Wastelanders se vývojářům podařilo přiblížit tomu, co hráčům kdysi slibovali. NPC postavy a řada společníků, se kterými můžete navázat vztah, funguje a je to vidět i na zlepšujícím se hodnocení od komunity. K tomu přispívá i nový obsah, jenž podporuje vlky samotáře.

Fallout 76 má před sebou ještě dlouhou cestu. Nyní víme, že další etapou budou domácí mazlíčci. Historie série Fallout je domácími mazlíčky provázaná, přičemž nejoblíbenější je pes Dogmeat. Není tak divu, že tvůrci Falloutu 76 nad domácími mazlíčky přemýšlejí. Dozvěděli jsme se to skrz AMA na Redditu, kde na dotazy hráčů odpovídali vedoucí projektu Jeff Gardiner a hlavní designér Ferret Baudoin.

Gardiner nejprve vtipkoval, když se ho hráči zeptali na domácí mazlíčky. Odpověděl jim otázkou, zda myslí jedlé domácí mazlíčky. „To byl vtip. Nyní, když máme ve hře společenský systém, tak se snažíme o přidání domácích mazlíčků,“ prohlásil vedoucí vývoje Falloutu 76. Tak uvidíme, kdy se jich dočkáme a zda si je případně budeme moci vzít na výpravu do nebezpečné pusté divočiny.

To ale není vše. Ještě jsme se dozvěděli, že v budoucnu se do hry dostanou další NPC postavy a různé příběhy a úkoly. Zazněl také osud Brotherhood of Steel. „Řekněme, že Bratrstvo velmi pozorně sleduje pustinu v Západní Virginii,“ dodal Gardiner. Než k tomu ale dojde, s největší pravděpodobností nejprve budete mít možnost vybrat oblečení pro své společníky.

Pokud vás zajímá o Falloutu 76 úplně vše, doporučujeme si přečíst výpis z AMA.