Magazín
Todd Howard sa rozhovoril o TES VI, ale málo
Ohlásenie pokračovania The Elder Scrolls série na E3 otriaslo mnohými hráčmi, predovšetkým fanúšikmi série. Dostali sme síce iba krátky teaser a názov, stále však nepoznáme podtitul označujúci časť…
Seriál ze světa Halo začne už příští rok
Už nyní víme, že první série bude obsahovat deset epizod a sledováním jednoho dílu strávíte přibližně hodinu. Na scénář navíc dohlíží sami vývojáři.
Avalanche Studios pracuje celkem na šesti různých hrách
Avalanche studios, tvůrci legendárního Just Cause, dělají celkem na šesti hrách. V rozhovoru to prozradil CEO společnosti, Pim Holfve. Na které jejich známé značky se v nadcházejících letech můžeme…
Shrnutí dodatku Roční období
Dodatek je již týden dostupný ke hraní a od té doby stihl překvapit spoustu fanoušků. Do hry přináší spoustu nového obsahu, mimo jiné však způsobil i pár průvodních problémů, které měla napravit…
Remake Final Fantasy VII byl oznámen zbytečně brzo
Otázka týkající se tématu: Kdy by se měla oznámit určitá hra? Je lepší ji oznámit takový rok před vydáním, kdy už je většina vývoje hotová, anebo s představením nečekat a dát fanouškům jasnou zprávu?…
První dojmy z multiplayeru Battlefield V
V Electronic Arts se nelení a vývojáři si krátce po E3 zjevně chtějí zlepšit reputaci. Ne, že by konference a představené hry byly vyloženě špatné, ale ze židle asi zvedli málo koho. S čestnou…
Víme všechno o hlavních postavách Detroit Become Human?
Před týdnem, přesněji 23. června 2018, David Cage, vývojář velice úspěšné hry Detroit: Become Human, na redditu otevřeně odpovídal na otázky fanoušků. Všichni jsme ale byli překvapeni nejvíce, když…
PUBG se již dále nesoudí s Fortnitem, nikdo ale neví proč
Většina z nás už slyšela o soudním sporu PUBG a Fortnitu. Přičemž v tomto případě soudí PUBG Corp. Epic Games. Je to trochu zvláštní, už protože Epic Games poskytuje engine pro PUBG. Spor se ale nyní…
Sony láká na budoucnost cross-platformního hraní
Před nedávnem médii prolétla zpráva o tom, že Sony odmítá hraní napříč konzolemi, pouze z finančních důvodů. Netrvalo však dlouho a samotná společnost se rozhodla k celé problematice vyjádřit.
Znát podstatu Death Stranding není důležité, řekl Kojima
Death Stranding se řadí mezi hry, o kterých se řeklo už mnoho, přičemž se vlastně skoro nic neřeklo. Otázky typu "Co to je?", "Jak to bude?", "Jak to mám chápat?" tu jsou dennodenně, což se Hideu…
Amy Hennig opustila EA, aby založila její vlastní studio
V říjnu minulého roku jsme se dozvěděli, že EA přestalo vyvíjet příběhovou hru a uzavřelo studio Visceral Games, které za ní stálo. Osud tvůrčí ředitely Amy Hennig zůstal tak na pospas EA. Nyní skoro…
Datum vydání Cyberpunku 2077 bude ještě dlouho v nedohlednu
Možná ta nejžhavější záležitost uplynulé herní výstavy E3 byla malá ukázka Cyberpunku 2077 a následné demo, které bohužel bylo zpřístupněno pouze pro novináře. Ti z něj slitnali blahem, ale my coby…