Lies of P mile překvapilo. Temné dobrodružství mechanického Pinocchia zaujalo hráče po celém světě. Velký vliv na to určitě mělo zařazení hry do Game Passu. Právě o něm promluvilo vedení korejského studia Round8.

Od Sony a různých vývojářů jsme na předplatné slyšeli často negativní názory. Hry v den vydání v Game Passu mají být rizikové a z ekonomického a prodejního hlediska se v prvních týdnech života nemají vyplatit. Opačného názoru je Jiwon Choi, šéf vývoje Lies of P, je spokojen a prozradil jednu z výhod spolupráce s Microsoftem.

„Tým Xboxu vedl pro Lies of P celou řadu marketingových kampaní. Nemohu zde prozradit přesné číslo, ale přes Xbox Game Pass si naši hru zahrálo obrovské množství hráčů. Věřím, že obě strany dosáhly díky této spolupráci velmi dobrého výsledku,“ uvedl Choi v rozhovoru pro Game Rant.

U úplně nových her je marketing hodně důležitý. Game Pass má velké množství hráčů (mělo by to být přes 30 milionů předplatitelů), a právě k nim se Lies of P dostalo. Teď tvůrci mohou v klidu chystat dodatečný obsah i pokračování souls-like hitu ve stylu Bloodborne. Na co se přesně můžeme těšit, tak to se teprve ukáže. Zatím byly k vidění dva obrázky. Jeden naznačuje nějakou laboratoř a druhý ukazuje hlavního hrdinu na lodi na moři. Více zde.

Při čekání na nové informace si v Lies of P můžete užívat tři nové kosmetické předměty s vánoční tématikou.