CD Projekt RED vydal další patch pro Cyberpunk 2077. Slibovaný hotfix 1.05 vyšel v noci pro Xbox a PlayStation. PC má následovat brzy.

Vývojáři opravili spoustu chyb a problémů v úkolech, několik v hratelnosti, posvítili si na vizuál, umělou inteligenci, výkon a stabilitu i specifické věci pro konzole a počítače.

Mimo jiné už nebude mizet Jackie v misích The Pickup a The Heist. Už by se vám nemělo stát, že nebudete moci přistát s vrtulníkem v misi Love like Fire. Takemura by měl vždy zavolat v rámci mise Play it Safe. V Big in Japan se nespustí stejný dialog dvakrát. Delamain se na konci Don't Lose Your Mind neobjeví vzhůru nohama.

Rychlé cestování před setkáním s Tyger Claws již nepřeruší postup v misi I Fought the Law. Opraven problém blokující postup v Ghost Town. Opraven problém s novými hovory nebo zprávami, pokud jste v Happy Together selhali v důsledku boje.

Přečtěte si také: Vývojáři Cyberpunku 2077: Data vydání byla vždy nereálná

Pokud nyní odmítnete nabídku práce od Elizabeth Peralez, tak vám již nebude příliš naléhavě volat. Scéna s Misty a Jackiem začíná řádně po opuštění Viktorovy kliniky. Dialogy Wakako se po dokončení Search and Destroy už nebudou blokovat.

Dveře výtahu by se měly správně otevřít v The Heist. Saul by měl správně vystupovat z aut v Riders of the Storm. Pakliže jste se náhodou vzdálili příliš daleko od Franka ve War Pigs, tak by se neměl objevit problém s blokováním nových hovorů nebo zpráv. Přeskakování času v klubu Violence již nemá za následek problémy s postupem. Opraven problém se spuštěním Gig: Getting Warmer...

Co se týče hratelnost, tak umělá inteligence má vylepšenou reakční dobu pro krytí. Opraven byl také počet zásahů potřebný k zabití civilistů na dálku během boje.

CD Projekt RED měl opravit některé problémy týkající se překrytí uživatelského rozhraní. NPC se mají rychleji objevovat v oblasti úkolů během Stadium Love. Přidány teplejší tóny do HDR. Ikony tlumiče by se již neměly v inventáři zobrazovat bez obrázku.

OPRAVA PC VERZE

Majitelé AMD se mohou radovat. Vývojáři optimalizovali využití jader/vláken pro 4jádrové a 6jádrové procesory AMD Ryzen. 8jádrové, 12jádrové a 16jádrové procesory zůstávají nezměněny a chovají se tak, jak bylo zamýšleno. Změna byla implementována ve spolupráci s AMD na základě testů na obou stranách.

Při vypnutí hry byl vyřešen problém Steam Overlay. Tvůrci odebrali soubor memory_pool_budgets.csv, který nebyl spojen s finální verzi hry a neměl na ni žádný vliv - byl to zbylý soubor použitý během vývoje k odhadu využití paměti.

OPRAVA KONZOLOVÝCH VERZÍ

U konzolí byla vylepšena ostrost obrazu při zapnuté chromatické aberaci a zrnitosti filmu. Po několika restartech herní relace by se nastavení již nemělo resetovat na výchozí. Opravené vizuální problémy vyskytující se během přechodu mezi The Heist a Love Like Fire. Opraven vzhled několika vozidel.

První zprávy od hráčů jsou velmi nadějné. Zejména na staré generaci konzolí došlo k vylepšení frekvence snímků za sekundu. Sice nejde o nepřetržitých 30 snímků, ale pod tuto hranici Cyberpunk 2077 klesá mnohem méně a v boji s několika nepřáteli neklesá tak viditelně. Podívat se můžete na analýzu na PS4:

Další patche jsou slibovány na začátek roku; jeden na leden/január a druhý na únor/február. O nich CD Projekt RED v pondělí napsal:

„Společně by měly opravit většinu výrazných problémů, se kterými se hráči potýkají na staré generaci konzolí. O obsahu každého patche vás budeme informovat ještě před vydáním. Sice díky nim hra na staré generaci nebude vypadat tak jako na špičkových PC nebo nových konzolích, ale bude se jim podobat víc než teď.“

Cyberpunk 2077 vyšel 10. 12. letošního roku s českými titulky na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra je hratelná na PS5 a Xboxu Series X/S skrz zpětnou kompatibilitu. Vylepšení pro next-gen konzole bude později.