Pro někoho je The Callisto Protocol dobrý sci-fi survival horor, pro jiné zklamání. Zklamáním byl také pro společnost Krafton, která do ambiciózního projektu Glena Schofielda investovala 132 milionů liber. Místo plánovaných pěti milionů kopií se ale prodaly jen dva miliony. Po tomto neúspěchu otec Dead Space zvedl kotvy a odešel ze studia Striking Distance, které založil. Na jeho místo usedl Steve Papoutsis s cílem se vykoupit.

Po srpnovém propouštění (odešlo 32 lidí, kolem 90 jich zůstalo) začal kalifornský tým Striking Distance hledat nové zaměstnance. Z inzerátu na pozici hlavního herního animátora máme potvrzen vývoj nové, dosud neoznámené hry, která vzniká v Unreal Engine 5. Zatím je brzy na detaily, ale lze předpokládat, že zůstanou u stejného žánru.

Inzerát vedoucího herního animátora uvádí vytvoření co nejdynamičtějšího a nejpoutavějšího zážitku. V inzerátu herního inženýra jsou ve výhodách zmíněny zkušenosti s bojem zblízka. Právě na boj zblízka kladlo The Callisto Protocol důraz.

A co Schofield? Ten byl koncem loňského roku zaneprázdněn něčím, co je nové a vzrušující. Je možné, že dal dohromady nové studio.