Jarred West, šéf marketingového oddělení Xboxu, přirovnal Starfield ke kometě. Dle něj je vesmírné dobrodružství od Bethesda Game Studios vzácná novinka, jež přesahuje hranice videoherního odvětví. Takových titulů moc často nevychází.

„Když se podíváte na Starfield, je to taková kometa. Tím mám na mysli, že hry jako Starfield se objevují jen jednou za pár let. Jde o hry, které upoutají pozornost nejen herního odvětví,“ uvedl West na Gamescomu pro GamesIndustry.biz.

V Microsoftu jsou zatím nadšeni, West vypíchl 92 milionů diváků, kteří v červnu sledovali Xbox Showcase a následný Starfield Direct. Tahle novinka od tvůrců The Elder Scrolls má být schopna emocionálně zaujmout, vtáhnou hráče do komunity a stát se tahákem ekosystému Microsoftu.

West očekává „dobrý mix“ hráčů napříč Game Passem i tradičnějšími nákupy. Starfield je dle něj hrou, která je schopná přesvědčit hráče, aby si předplatili Game Pass a současně se bude velmi dobře prodávat.

„Starfield určitě zvýší počet předplatitelů Game Passu a určitě se prodá hodně kusů, protože vše je otázkou nákupních preferencí,“ dodal West s tím, že Starfield je hrou, která přitáhne nové předplatitele a ti objeví všechny skvělé hry dostupné v katalogu.

Na říjen Microsoft chystá závody Forza Motorsport a na rok 2024 má Senua's Saga: Hellblade II. Společnost rovněž oznámila Towerbone od studia Stoic nebo Avowed od Obsidianu. Silný lineup dále podpoří third-party tituly, mj. STALKER 2 od GSC Game World (odložen na Q1 2024), Ara: History Untold, Dungeons of Hinterberg nebo koncem letošního října Jusant od Don't Nod.