Generální ředitel Ubisoft je přesvědčen, že díky ambiciózním plánům dokáže Assassin’s Creed oslovit výrazně širší publikum. Budoucí díly známé značky se dostanou na více platforem a budou mít různorodé obchodní modely.

Podle Yvese Guillemota jde o jejich nejambicióznější plán pro Assassin's Creed, jenž se setkal s neuvěřitelně nadšenou odezvou fanoušků. To jim stačí k tomu, aby stejnou cestou šly další významné značky francouzské společnosti, počínaje Tom Clancy's Rainbow Six a Tom Clancy's The Division.

Tyto tři značky mají Ubisoftu v příštích pěti letech přinášet dohromady roční tržby ve výši dvou milionů eur.

Plány s The Division už byly nastíněny, v podobě free-to-play spin-offu The Division: Heartland a mobilní akce The Division: Resurgence, zatímco Rainbow Six bude po úspěšném Siege a nevýrazném Extraction pokračovat prostřednictvím mobilního spin-offu.

Rainbow Six a The Division se pravděpodobně dočkají vlastní platformy ve stylu Assassin's Creed Infinity. Ubisoft o Infinity mluví jako o bráně pro různé zážitky ze světa této série.

Připomeňme, že v případě Assassin's Creed vzniká Assassin's Creed: Mirage (vyjde v příštím roce) a velké projekty Hexe a Red, stejně tak mobilní Jade, nepředstavené hry vyvíjené ve spolupráci s Netflixem, televizní seriál a další komiksy a romány. A v neposlední řadě ještě samostatný multiplayerový projekt, na který dohlíží veteráni středověké akce For Honor.