Jednu pekelnou (a pekelně dobrou) střílečku jsme si odbyli letos a vypadá to, že druhou si odbudeme příští rok. Samozřejmě tím máme na mysli duo Doom Eternal a dnes představený Metal: Hellsinger od vývojářů ze studia The Outsiders. Na hře se podílí především David Goldfarb, game director Payday 2 a hlavní designér Battlefield Bad Company 2 a Battlefield 3.

Metal: Hellsinger se od zmíněného Dooma liší jednou zásadní věcí - tou je důraz na rytmickou hratelnost. Resp. hraní s metalovou hudbou, do jejíhož rytmu musíte střílet. Celý projekt tak už na první pohled evokuje nejen výše zmíněnou střílečku od id Software, ale také například indie záležitost Crypt of the NecroDancer.

Čím přesněji do rytmu hudby střílíte, tím intenzivnější se má stát, tudíž budete moci nadělat ještě větší paseku. To všechno samozřejmě za pomoci spousty zbraní, přičemž každá má mít svou vlastní ultimátní schopnost.

Hrát budeme za postavu jménem The Unknown - napůl člověka, napůl démona - který se snaží svrhnout vládce pekla, Red Judge. Taková cesta má zahrnout nejen ohnivá prostředí, ale také ledová, z kovu a „šílená”.

Co se týče hudby, těšit se můžeme minimálně na talent Matta Heafyho (Trivium), Mikaela Stannea (Dark Tranquillity), Björna Strida (Soilwork) a Alissy White-Gluz (Arch Enemy) včetně dalších.

Metal: Hellsinger má plánované vydání stanovené až někdy na příští rok, a to pro PC (přes Steam), PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X.