Překvapivá informace - možná spíše zajímavost než informace - vyplynula z rozhovoru EDGE Magazine se studiem BioWare, které momentálně přijíždí na startovní čáru se svým titulem Anthem (ten si mimo jiné můžete tento víkend zahrát díky veřejně přístupnému demu, které má být vyladěnější než předchozí pokus, který trpěl na technické nedostatky). Než se definitivně rozhodlo o podobě hry, BioWare uvažovalo o free-to-play hře. 

Vzhledem k popularitě modelu by se nejednalo o dvakrát zvláštní krok, přeci jen takový Fortnite je současným hitem a jeho oblíbenost stále roste. BioWare v rozhovoru řeklo, že tato myšlenka byla na úplném začátku vývoje, avšak nakonec studio a EA rozhodly pro klasickou cestu placené AAA hry. 

Výkonný producent Ben Irving vysvětlil, že když chcete přijít s free-to-play hrou, musíte stále myslet na to, abyste vydělali (stejně jako Rick Harrison), jinak nebudete moci pokračovat tak, jak byste si přáli. Je to zkrátka o penězích, k čemuž Irving dodal: "Řekl bych, že ve světě AAA her jsou lidé více spokojení se vstupním poplatkem a skvělým modelem bez placených DLC a s volitelnými předměty, které si můžete pořídit za herní měnu."

Mikrotransakce jsou u Anthemu velkým otazníkem s nejasnou odpovědí, neboť BioWare sice slíbilo, že si budete moci koupit pouze kosmetické serepetičky, avšak poslední informace o nich hráče trochu namíchla.