Magazín · Novinky · v pondělí 5. 12. 2022 14:41
Prosincovým novinkám se v Británii moc nedaří
Přestože hráči na Steamu nový díl Need for Speed spíše chválí a některým připomíná Underground, tak v Electronic Arts kompletně zaspali s marketingem. Hra byla představena krátce před vydáním, i když se o ní dlouho spekulovalo, a nebyla téměř vidět.
Výsledkem je propad ve Velké Británii. NFS: Unbound chybí v žebříčku deseti nejprodávanějších fyzických her ve Velké Británii. Nachází se až na 17. místě. Ve svém úvodním týdnu hra prodala o 67 % méně kopií než Need for Speed: Heat, které vyšlo v roce 2019.
Důvodem je nedostatečný marketing a mediální pokrytí. EA dokonce neposlala ani kódy na recenze (ani po vydání).
Ani dalším novinkám se moc nedařilo probojovat na špici. Marvel's Midnight Suns najdeme dokonce až na 26. místě a The Callisto Protocol potom na 6. místě. První zůstává FIFA 23 a druhé Call of Duty: Modern Warfare 2. Na třetí příčku se z páté dostala PlayStation exkluzivita God of War: Ragnarök.
- FIFA 23 (předchozí týden 1.)
- Call of Duty: Modern Warfare 2 (2.)
- God of War: Ragnarök (5.)
- Mario Kart 8: Deluxe (4.)
- Pokémon Violet (4.)
- The Callisto Protocol (novinka)
- Pokémon Scarlet (6.)
- Nintendo Switch Sports (8.)
- Sonic Frontiers (7.)
- Animal Crossing: New Horizons (15.)