Magazín · Novinky · ve středu 23. 10. 2024 08:32
Prince of Persia: The Lost Crown se od ostatních her Ubisoftu liší, ale stejně neuspěl
Star Wars Outlaws není jediným neúspěchem Ubisoftu v letošním roce. Navzdory dobrému přijetí i pozitivním uživatelským recenzím se Prince of Persia: The Lost Crown neprodává tak dobře. Z toho důvodu měla francouzská společnost zrušit další dodatečný obsah, stejně tak případné pokračování.
Tahle akční plošinovka se od ostatních her Ubisoftu lišila a mělo jít o symbol naděje a bezpečný prostor pro zaměstnance, kteří byli vyčerpáni zdlouhavým, náročným a problematickým vývojem Beyond Good and Evil 2.
Přes veškerou snahu se ale nepovedlo přesvědčit vedení Ubisoftu, aby dalo Prince of Persia: The Lost Crown ještě šanci. Vývojáři navrhovali nejen druhý díl, ale také dvě rozšíření. Vedení ale ani jednomu projektu nedalo zelenou. Pokračování mělo smést ze stolu z toho důvodu, že by dlouhodobě kanibalizovalo prodeje prvního dílu. Po tomto rozhodnutí měl Ubisoft tvůrce přesunout na jiné projekty s lepším prodejním potenciálem a původní tým rozpustit.
Tým z Montpellier stihl pouze menší dodatečné balíčky a příběhové rozšíření Mask of Darkness. Je tak otázkou, co teď se studiem, kde vytvořili Raymana, bude.
Zatím nejde o oficiální informace od Ubisoftu. Informace přinesl francouzský insider Gautoz ve svém videu. Podle jeho zpráv mělo být o všem rozhodnuto několik týdnů po vydání hry, tedy na začátku tohoto roku.
Gelu si v recenzi hru chválil a hodnotil ji 9/10. „Prince of Persia: The Lost Crown dokonale předvádí, jak může vypadat skvělá skákačka. Ubisoft Montpellier zužitkoval své zkušenosti z Raymana a vdechnul původní myšlence perského prince nový život. A to v téměř dokonalé formě,“ napsal/řekl.
Prince of Persia: The Lost Crown vyšel 1. ledna/januára na PC (Ubisoft Connect a Epic Games Store) a konzole PlayStation, Xbox a Nintendo Switch. V létě se dostal také na Steam, kde má 83 % pozitivních uživatelských recenzí.