Magazín · Novinky · v pondělí 30. 1. 2023 20:02
Pracovní nabídky poodhalují zaklínačský projekt Sirius
Jedním z herních titulů ze světa Zaklínače, které nyní plánuje polská firma CD Projekt RED, je projekt s pracovním označením Sirius. Ten vzniká v americkém studiu The Molasses Flood, přičemž podle dřívějších zpráv by mělo jít o inovativní pojetí zaklínačského univerza určené širšímu publiku, jehož vývoj se aktuálně nachází ve fázi předprodukce. O moc víc toho ale o hře nevíme, pokud pomineme fakt, že nepůjde o mobilní záležitost.
Zdroj: CD Projekt REDZaklínač od The Molasses Flood bude určený širšímu publiku
Nově ale server wccftech.com upozornil na několik nabídek práce ve studiu The Molasses Flood, které by mohly naznačovat, co americký tvůrčí celek chystá. Konkrétně hledají v The Molasses Flood někoho na honosně znějící pozici Senior World Builder, kdo by tvůrcům pomohl zrealizovat stylizovaný herní svět. Z hledání senior designéra soubojů a narativního ředitele se dá usoudit, že by Sirius mohl nabídnout akční soubojový systém a příběh, jenž by mohl po vzoru předchozích titulů ze série Zaklínač zahrnovat nelineární, rozvětvené vyprávění.
The Molasses Flood is seeking a seasoned NARRATIVE DIRECTOR! Here is your chance to work in the world of The Witcher! Come build and guide a team of designers and writers as they create a compelling world for our new title. https://t.co/A2ywd3jPHK
— The Molasses Flood (@molassesflood) December 20, 2022
Další pozice, jež stojí za zmínku, už by ale fanouškům, kteří chtějí od herního Zaklínače jen a pouze singleplayerový zážitek, mohla způsobit jistý neklid. The Molasses Flood totiž aktuálně potřebuje také senior designéra multiplayeru, jenž by měl co do činění se systémem tříd, sociálními aktivitami nebo prvky PvE a kooperace. Místo technického herního designéra zase poukazuje na koketování tvůrců s procedurálně generovanými prvky.
Samozřejmě v tuto chvíli není jisté, že tohle všechno Sirius opravdu zahrne. Nabídky pracovních pozic ale prozrazují minimálně určité plány nebo nápady, které by chtěli v The Molasses Flood prozkoumat či zrealizovat, takže bychom je určitě neměli brát na lehkou váhu. Tentokrát se v duchu zaklínačských příběhů nedá tak úplně říct, že něco končí, ale něco tu rozhodně začíná. Přesto není od věci brát prozatím vše s rezervou. Už proto, že vydání hry je podle všeho vzdálené ještě několik let. A kdo ví, co všechno se do té doby může změnit.