Valve, CD Projekt RED, Bethesda Game Studios, MachineGames, Tripwire Interactive, Bohemia Interactive... na světě je mnoho tvůrčích celků, které celkem běžně verbují nové zaměstnance v řadách modderů. Patří mezi ně i finské studio Remedy, a tak by nás nejspíš nemělo překvapovat, že Filippo Tarpini z Remedy přišel s modifikací, která rozšiřuje a vylepšuje grafické možnosti projektu Control z roku 2019.

Jednoduše řečeno, zaměstnanec studia ve svém volném čase prostřednictvím modifikace sám vylepšil hru, kterou to studio vydalo před několika lety. Mod s všeříkajícím názvem HDR ultrawide DLSS RT patch každopádně přidává do Control podporu nativního HDR a plnohodnotného UltraWide rozlišení a navrch vylepšuje DLSS, streamování textur nebo ray tracing. Tarpini dokonce do svého skoro oficiálního patche zahrnul možnost přeskočit úvodní videa při zapnutí hry nebo vypnout hloubku ostrosti.

Kompletní seznam změn, novinek a vylepšení najdete na webu Nexus Mods, odkud si můžete HDR ultrawide DLSS RT patch také stáhnout. Celkově jde o dost působivý výčet, který se stává ještě působivější po zhlédnutí videa od kanálu Digital Foundry, jenž na Tarpiniho práci více upozornil.

Už tak vizuálně působivý titul, který po grafické stránce strčí do kapsy i mnohé hry vydané v posledních měsících, se zkrátka a dobře touto cestou stává ještě lepším. Navíc jde o další jasnou připomínku toho, jak prospěšný může modding být (a ne, ti syčáci, kteří vám kazí GTA Online, opravdu nejsou moddeři, ale obyčejní cheateři).