Generální ředitel Electronic Arts má od nového Battlefieldu velká očekávání. Ve společnosti hodlají napravit neúspěch Battlefieldu 2042 a vrátit vojenskou střílečku mezi oblíbené hry. Na různorodých zážitcích, včetně kampaně pro jednoho hráče a multiplayerových bitvách, pracuje největší tým v historii série Battlefield.

„V poslední době jsem strávil hodně času s kolektivem týmu Battlefield a hrál jsem to, co vytvářejí. Bude to další obrovská live service hra,“ dodal generální ředitel Electronic Arts před akcionáři. Je jasné, že v EA mají velké ambice a chtějí se srovnávat s úspěšnými live service tituly, jako jsou Fortnite, Apex Legends nebo Call of Duty: Warzone. K úspěchu vede Battlefield známý vývojář Vince Zampella, který šéfuje Respawnu (Titanfall, Apex Legends) a předtím byl spoluzakladatelem Infinity Ward, kde vzniklo Call of Duty.

Na Battlefieldu pracují týmy DICE, Ripple Effect, Criterion Games a Motive (info tady). Společně mají vytvářet zážitky pro multiplayer i singleplayer. Neoficiálně se tvrdí, že nový Battlefield zahrne bezplatnou battle royale část, zatímco klasický multiplayer a singleplayer bude za peníze. Hráči jsou však na vážkách. V poslední době jsou alergičtí na označení live service. Také jim vadí, že Andrew Wilson vůbec nezmiňuje, zda bude Battlefield dobrou hrou.

Také je otázkou, co se děje s příběhovou části. Začátkem letošního roku EA zavřelo studio Ridgeline Games, kde tvůrce Halo Marcus Lehto s dalšími veterány připravoval příběhovou kampaň pro budoucí Battlefield. Lehto krátce před uzavřením z firmy odešel.