Už za několik týdnů si budeme moci zahrát It Takes Two, kooperativní novinku od tvůrců A Way Out ze studia Hazelight. Informací o hře, která spadá do programu EA Originals, se však dosud moc neobjevilo, a tak kupříkladu nevíme, jak má být hra, v níž se ujmeme role manželského páru přeměněného na loutky, vlastně rozsáhlá. To se ale nyní mění díky rozhovoru serveru Polygon s Josefem "fuck the Oscars" Faresem, který studio Hazelight vede.

Podle Farese má It Takes Two zabrat přibližně 15 hodin (pro srovnání, A Way Out lze v průměru dohrát za 6 až 7 hodin). Během této doby bude možné vyzkoušet zhruba 25 různých miniher. Cílem vývojářů je přitom nabídnout co nejpestřejší hratelnost, aby se hráči, kteří se stejně jako v případě skvělého A Way Out bez vzájemné spolupráce a komunikace nikam nedostanou, ani na okamžik nenudili. Hratelnost se neustále mění, posunuje a poté se obrací vzhůru nohama, jak tvrdí Josef Fares, který je také dle svých slov připraven každému, koho bude hra opravdu nudit, osobně dát tisíc dolarů. Inu, to je prostě klasický Fares.

Charismatický vývojář, jenž má za sebou kromě A Way Out také Brothers: A Tale of Two Sons, tvrdí, že zkrátka miluje to, co dělá, a nehodlá zastavovat. To je také důvod, proč již ve studiu Hazelight probíhají práce na další hře. Samozřejmě nevíme, o co se jedná, ale hratelnost má být touto dobou jasně daná a již se rozhodlo i o podobě příběhu. S jistotou v tuto chvíli nevíme ani to, jestli má být další počin studia Hazelight opět čistě kooperativním titulem, ale při pohledu na Faresovo nadšení a na jeho předešlé projekty o tom asi nemůže být moc pochybností.

It Takes Two vychází 26. 3. na PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X|S. Jakmile si hru jednou zakoupíte, budete k ní moci kdykoliv zcela zdarma přizvat dalšího kamaráda a klidně ji s ním projít od začátku do konce. Počet spoluhráčů, které tímto způsobem lze zdarma přizvat, nemá být nijak omezený, stejně jako v případě A Way Out.