Koupili jste si kung-fu bojovku Sifu a teď trpíte při obtížných soubojích? Nejste sami. Aktuální počty trofejí PlayStation 5 a PlayStation 4 verze prozrazují, že většina hráčů má značné problémy s vysokou náročností hry.

97 procent hráčů prošlo prologem a 80 procent dokončilo první úroveň. Pak se ale statistiky dost mění. Pouze 27 procent hráčů porazilo druhého bosse. To značí, že druhá úroveň působí hráčům velké potíže, nedokážou ho projít a porazit bosse. S každou další úrovní se procento hráčů snižuje. Pátého bosse porazila pouze 3 procenta hráčů.

Pokud patříte mezi ty, kteří mají s obtížností kung-fu bojovky problémy, tak pro vás máme dobrou zprávu. Vývojáři ze studia Sloclap chtějí mít hru přístupnější. Do toho se řadí nejen možnost upravit titulky (mluvená slova, ale také zvuky z okolí), režim vysokého kontrastu a možnost pozastavit hru během dialogu, ale také různé úrovně obtížnosti.

Dříve zástupci týmu říkali, že nechtějí vytvářet jednodušší režimy, ale chtějí, aby jejich hra byla pro hráče výzvou a podnětem k učení. Jak vidno, tohle se nyní změnilo.

„Chceme, aby Sifu představoval pro hráče výzvu a podněcoval je k učení, zlepšování a přizpůsobování se,“ uvedl producent Pierre Tarno ze studia Sloclap na konci loňského roku. „Možnost vstát po smrti pomůže novým hráčům tím, že jim umožní zkusit to znovu několikrát, pokud narazí na potíže. Cena za neúspěch se však rychle zvýší a k úplnému dokončení hry budou muset zvládnout bojový systém.“

V současné době nevíme, kdy můžeme aktualizace očekávat. Tvůrci nad nimi přemýšlejí a plánují. Velmi brzy mají učinit oznámení. Mezitím někteří hráči navrhují, že pokud bude do Sifu přidán jednodušší režim, tak aby v něm nebylo možné získat platinovou trofej.

Sifu vyšlo pro PC (přes Epic Games Store), PlayStation 5 a PlayStation 4. Recenzi pro vás připravujeme.