Hitman 3 nabízí perfektní grafiku, což se mimo jiné potvrdilo i v naší recenzi. Díky nové aktualizaci ale bude vizuální zážitek ze hry ještě lepší – 24. 5. totiž dorazí podpora ray-tracingu a technologií Nvidia DLSS a AMD FSR. Vypadá to ale, že prozatím jenom na PC.

Ray-tracing sleduje paprsky vycházející ze zdroje, díky čemuž se hráčům dostaví třeba lepší odrazy, stíny nebo celkové osvětlení. Jedná se ale o poměrně hardwarově náročnou vychytávku a při jejím používání se může razantně snížit počet snímků za sekundu.

Aby však ztráta FPS při použití ray-tracingu byla nějak kompenzována, existují technologie jako Nvidia DLSS a AMD FSR. Ty pracují díky takzvanému upscalingu, který dokáže nižší rozlišení upscalovat na vyšší. Zklamáním ale trochu je, že Hitman 3 dostane pouze první generaci FSR a momentálně ani nevíme, zda se nedávno vydané druhé generace vůbec dočká.

A na co dalšího se můžete v Hitmanovi těšit? Kromě grafických vylepšení dorazí 24. 5. do hry nové kontrakty, zbraně a obleky. V červenci pak dále zbrusu nová mapa v podobě ostrova Ambrose, přičemž její příběh se bude odehrávat ještě před událostmi Hitmana 3.