Ubisoft ve svých akčních RPG ze série Assassin's Creed zašel hodně daleko, vytváří světy, které jsou obrovské a naplněné obsahem, včetně nespočtu textů. I když další díl asasínského dobrodružství má být menší, tak další plány se značkou jsou nadále ambiciózní. A možná právě kvůli tomu vzniká Ghostwriter, umělá inteligence, která má ulehčit práci scenáristům

NADÁLE BUDE NUTNÝ ZÁSAH ČLOVĚKA

Ubisoft Ghostwriter bude sloužit ke generování prvního návrhu žvatlání davů a replik NPC. Jde o zvuky a věty, které jsou sice klíčové pro ponoření hráčů do herních světů, ale scenáristům zabírají příliš mnoho času. AI tedy nemá nahradit scenáristy, nýbrž jim ulehčit práci u her, které jsou hodně ukecané. Nadále bude nutný zásah člověka. Fungovat by to mělo tak, že AI z několika klíčových slov vytvoří dialogy, které poté využijí scenáristé.

Nástroj byl vytvořen ruku v ruce se scenáristy a má umožnit realističtější interakce nehratelných postav. Jinými slovy, by nemělo docházet k tomu, že často při toulkách rozsáhlým světem uslyšíme opakující se dialogy. Čas, který scenáristé díky AI ušetří, mají využít pro práci na dalších klíčových herních prvcích. Tak doufejme, že díky tomu budou hlavní a vedlejší úkoly lepší. Občas to v této sérii skřípe.