Akční adventura Ghostwire: Tokyo zasazena do nadpřirozeného Tokia dnes vyšla na konzolích Xbox Series X/S. Hra je zároveň dostupná v předplatném Game Pass a na všechny platformy, včetně PlayStationu 5 a PC, dorazila bezplatná aktualizace nazvaná Spider’s Thread s novým obsahem.

Spider’s Thread do Ghostwire: Tokyo přináší stejnojmenný herní režim ve stylu arény. Hráči se postaví před úkol projít zkouškou ohně s 30 etapami vybranými z více než 120 ručně vytvořených úrovní s jediným jednoduchým cílem: dostat se na konec. Zatímco budete plnit výzvy a etapy, budete odemykat další schopnosti a herní měnu, kterou můžete utratit za vylepšení. 

Při prozkoumávání nadpřirozeného Tokia objevíte nové oblasti v čele s místní střední školou a dvě nové mise Fear the Children a Spirits of the Modern Age s dalšími záhadami. Došlo také k obohacení hlavní příběhové kampaně a k přidání nových nepřátel, dovedností a vedlejších úkolů. Více se o novém obsahu dočtete v našem předešlém článku.

YouTube kanál ElAnalistaDeBits už stihl jednotlivé verze Ghostwire: Tokyo srovnat. Z testu vyplývá, že Xbox Series verze trápí stejné problémy s výkonem, které se před rokem projevily na PlayStationu 5. Frekvence snímků za sekundu kolísá v režimech grafiky i výkonu. V druhém jmenovaném ze 60 snímků až na 30 snímků.

Hráči si na Xboxu stěžují rovněž na velkou latenci ovládání a doufají, že vývojáři brzy zveřejní aktualizaci s opravou.

Na PS5 má mít režim kvality lepší ray tracing; odrazy vykresluje ve vyšším rozlišení. Podívejte se na srovnání: