Magazín · Novinky · v pondělí 8. 6. 2020 16:53
Cyberpunk 2077 si velmi zakládá na kvalitě questů
I přesto, že se předváděčka chystaného RPG od CD Projekt RED přesunula téměř až na konec měsíce (viz náš přehled), oficiální vydání Cyberpunku 2077 se nezadržitelně blíží. Vlastně nás dělí už jen necelé tři a půl měsíce, takže je dobré, že se k nám alespoň nějakým způsobem dostávají informace, co ten náš hlad ukojí.
Tentokrát pocházejí z německého placeného podcastu magazínu GameStar, přičemž se jeho obsah dostal i na Reddit. Z něho se můžeme o chystaném Cyberpunku dočíst hned několik zajímavostí.
V první řadě to, že vylepšení v level designu mají být údajně tak velká, jako v Zaklínači 3 v porovnání s druhým dílem. Jinými slovy velmi znatelná. S tím se pojí fakt, že tentokrát mají vývojáři opustit od hromady otazníků na mapě, u nichž zpravidla objevíte jenom nějakou bednu s náhodnými předměty. Tentokrát chtějí, aby hráč prozkoumal mapu sám.
Přečtěte si také: Objevena tajná zpráva CD Projektu RED na limitovaném Xboxu One X v designu Cyberpunku 2077
Velký důraz má podle všeho být také kladen na kvalitu úkolů. Pro jednotlivé questy má existovat třikrát více možností pro jejich splnění než v Zaklínači 3 - a to i způsoby, které jsou v dané situaci vlastně docela debilní volba. K tomu se váže i údajná informace, že při designování jednotlivých úkolů nemají vývojáři žádná pravidla, a pokud je ten daný nápad dobrý, rozvedou ho dál. Přičemž údajně hrají všechny questy stále dokola, aby si byli jejich kvalitou zcela jisti.
Mezi další zajímavé informace patří, že má dojít ke zlepšení systému pro boj zblízka. Zároveň také budete moci v prostorách Cyberspace vyvolat „fantasy RPG příšery” k boji s dalšími hackery.
Spoustu dalších informací určitě uvidíme na chystané předváděčce již 25.6., ale tento výpis výše snad na nějakou chvíli zasytí.
Cyberpunk 2077 vychází 17. 9. pro PC, PS4 a Xbox One s českými titulky.