V následujících týdnech světlo světa spatří česká bullet-hell pixelovka Impossible Pixels, která slibuje tunu akce a zábavný, leč nenucený příběh. Podobné tituly přitom příběh jen zřídkakdy mají. Příběh má být přirozeně implementován do hry pomocí easter eggů a narážek o tom, co se ve skutečnosti děje.

„Využij svou myš, trpělivost a rychlé reflexy k vyhýbání se blížícím se nepřátelům a procestuj 14+ unikátními, ručně dělanými úrovněmi,“ popisuje hru autor Krystofoxik. Pro Indian-tv.cz dodal, že Impossible Pixels uspokojí běžného hráče, ale stejně tak dokáže potrápit náročné hráče. Každá úroveň je doprovázena odlišným designem, hudbou a mechanikami.

Z traileru a doprovodných obrázků je patrné, že Impossible Pixels nebude nic pro epileptiky. Hra obsahuje blikající světla. Každá úroveň byla specificky vytvořena, aby nabídla hráči jinou výzvu než ta předešlá. Otestovat mají vaše reflexy, trpělivost a schopnost adaptovat se v atmosféře a muzice každé úrovně, jejíž rytmus by měl pomoci hráči dostat se přes všechny fáze.

Impossible Pixels má vlastní soundtrack. Velkou část vytvořil Robin Mood.

INDIAN: JAK DLOUHO NA HŘE PRACUJEŠ?

Krystofoxik: Práce na IP (Impossible Pixels) započala v létě roku 2020 (přesněji 7. 7. 2020), takže už je to něco přes půl roku, co se na hře pracuje. IP je psané v GameMaker Language, přesněji v GameMaker Studio 2. V minulosti jsem se o tvorbu této hry již jednou pokusil, a to dokonce v GameMakeru 8.0, ovšem ještě jako nezkušený nováček ve světě programování a bohužel koncept nebyl nikdy dokončen. Po téměř čtyřech letech jsem se k němu minulý rok navrátil a celý jsem ho od nuly přepsal ve zmiňovaném GMS 2.

Přečtěte si také: Oznámeno pokračování komiksové střílečky RICO

INDIAN: JE TO TVŮJ PRVNÍ PROJEKT?

Krystofoxik: Rozhodně se jedná o můj první projekt, který to někam „dotáhl“. V minulosti jsem se již o pár projektů pokusil, ale vždy skončily pouze jako prototypy již existujících nápadů. IP se sice určitým směrem podobá jiným hrám, ale dovolím si tvrdit, že v určitých ohledech zase naopak experimentuje a do jisté míry vyniká.

INDIAN: KOLIK LIDI SE NA HŘE PODÍLELO?

Krystofoxik: Klíčový tým se skládá ze tří lidí. Co se kódu hry týče, byl jsem na celý vývoj jediný developer. Vizuální stránku hry (pozadí levelů, estetičnost barev, vzhled jednotlivých textur...) měla na starost grafička a na hudbě jsem se podílel pospolu s českým interpretem Robinem Moodem.

Následně nesmím opomenout výpomoc ostatních, kterých bylo dalších pět. Mezi ně se řadí UI design, trailer a intro hry, testování, překlad do angličtiny a návrh původní grafiky, která byla v průběhu hry dvakrát předělána.

INDIAN: JAKÉ MÁŠ DÁL PLÁNY?

Krystofoxik: Do budoucna zamýšlím přidat do IP „map editor“, včetně propojení se Steam Workshopem, následně kooperační mód jak pro split-screen, tak i pro vzdálené hraní. A v případě, že se hře bude opravdu hodně dařit, tak bude rozhodně v plánu i export hry na Android a iOS zařízení.

Pokud vás hra Impossible Pixels zaujala, tak vyjde během tohoto měsíce na Steamu s českou lokalizací. Potřebovat budete alespoň Windows 7, procesor Intel Core i3 3110M 2,4 GHz, 4 GB RAM, grafickou kartu Nvidia GeForce 610M a 400 MB volného místa na disku.