Po reorganizaci v Bungie, která vyústila v propouštění a zaměření jen na dva projekty (Destiny a Marathon), přichází studio s nástinem budoucnosti. Hráči Destiny 2 se mohou těšit, že častěji dostanou nový obsah. Jen nebude tak velký.

Destiny 2, stejně jako další live service hry, mají problém udržet hráče. V Bungie se rozhodli bojovat prostřednictvím pracovně nazvaného plánu Frontiers. S ním se mění zažité principy. Dosud Destiny 2 obdrželo jedno velké rozšíření ročně. Teď to budou dvě středně velká rozšíření.

„Od příštího roku budeme namísto jednoho velkého rozšíření přinášet dvě středně velká rozšíření každých šest měsíců,“ potvrzuje Tyson Green, šéf Destiny 2. Společně s týmech chce do Destiny 2 vrátit zajímavé příběhy plné epických momentů a tajemství.

Bungie už nebude vydávat tři epizody ročně. Nahradí je dvěma sezónami rozdělených do čtyř aktualizaci vycházejících čtvrtletně. Každá aktualizace má výrazně osvěžit základní hru a přidat nový obsah v podobě nových misí, výzev, speciálních událostí a vybavení.

První expanze z nového plánu vyjde v létě příštího roku. Přezdívá se jí Apollo. V té době dorazí první nová bezplatná aktualizace. Další bude následovat na podzim, před vydáním druhého ročního rozšíření, kterému se říká Behemoth. Každou aktualizací doplní Rewards Pass s novou exotickou zbraní a ozdobou, legendárními ozdobami zbraní a brnění, kosmetikou, surovinami pro vylepšení výbavy a dalšími věcmi.

„Jsme hrdí na finální podobu a zakončení, které jsme vytvořili pro ságu Light and Darkness. Věděli jsme, že následující epizody budou působit jako epilog, který naváže zbývající dějové linie a připraví na to, co přijde příště,“ dodává Tyson Green.

Destiny 2 je dostupné pro PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S a Xbox One.