Odklad Starfieldu byl zřejmě tou nejlepší věcí, co mohlo titul potkat. Očekávané sci-fi RPG, které mělo vyjít už v listopadu loňského roku, potřebovalo ještě čas na vychytání chyb, což se patrně vyplatilo. Další zdroje totiž hovoří o tom, že při hraní narazily na minimální počet bugů, což zrovna u her od Bethesdy nebývá zvykem. To obzvláště v dnešní době, kdy vychází pomalu každá druhá hra rozbitá, ocení určitě všichni fanoušci.

Před týdnem jsme vás informovali o zkušenostech YouTubera Tylera McVickera, jenž se pochlubil tím, že hraje Starfield a titul vychválil pro absenci chyb – prý neobjevil ani jednu během patnácti hodin hraní. Asi nikoho nepřekvapí, že zkušenější hráči, kteří už na titulech od Bethesdy mají něco nahráno, mu to nechtěli věřit. Nyní se ale zdá, že YouTuber nelhal.

Zdroje renomovaného leakera Toma Hendersona (prostřednictvím portálu Insider Gaming), jež mají ke Starfieldu přístup už více než týden, přiznávají, že mohly počet chyb nalezených během hraní spočítat na prstech jedné ruky. Insider přitom vyzpovídal pět jedinců, kteří ve hře strávili „desítky hodin“. Dalším radostným tvrzením je, že skoro všechny nalezené nedostatky mají být opraveny v rámci day one patche.

V červnu vyšla podobný slova z úst zástupce samotného Microsoftu, který do hry vložil nemalé peníze, aby vyšla v perfektním stavu. Matt Booty, šéf Xbox Game Studios, tehdy prohlásil, že při spolupráci s Toddem Howardem vidí čísla zastupující počet chyb a jen na jejich základě by měl Starfield být nejméně zabugovaným titulem od Bethesdy. Toto tvrzení, které v mnohých dříve vzbuzovalo skepsi, se nyní ukazuje jako pravdivé.

Více se dozvíme už 31. 8., kdy mohou vyjít první recenze. Bethesda Softworks poskytla klíče v předstihu pouze vybraným médiím. My mezi nimi bohužel nejsme.

Starfield vyjde 6. 9. letošního roku pro PC a Xbox Series X/S. V tentýž den bude také dostupný v Game Passu.