XeSS Super Sampling nebude jedinou upscalingovou technologií v Assassin's Creed Mirage. Dobrodružství Basima bude podporovat také zbývající dvě hlavní technologie, tedy DLSS od Nvidie a FSR od AMD.

Pro hráče je to úleva, protože po prezentaci systémových požadavků PC verze to vypadalo, že podporováno bude pouze XeSS. Někteří uživatelé na internetu psali o novodobé konzolové válce, kdy se nebudeme rozhodovat podle platformy, ale značky grafických karet. Ostatně, Starfield v den vydání umožnil pouze FSR. Na podpoře DLSS vývojáři teprve pracují.

„Budete moci využívat funkce, jako je technologie XeSS založená na umělé inteligenci společnosti Intel, DLSS společnosti Nvidia nebo FSR společnosti AMD, které zvýší rozlišení a zároveň umožní hardwaru vymáčknout více snímků za sekundu,“ uvedl Ubisoft v aktualizaci tiskové zprávy.

Assassin's Creed Mirage pro hraní nebude vyžadovat špičkovou sestavu. Pro hraní v rozlišení 1080p při 60 snímcích za sekundu a na vysoké grafické nastavení postačí procesor Intel Core i7-8700K nebo AMD Ryzen 5 3600, grafická karta Intel Arc A750 8GB, NVIDIA GeForce GTX 1660 Ti 6GB nebo AMD Radeon RX 5600 XT 6GB, 16 GB operační paměti, Windows 10/11 a 40 GB volného místa na disku. Všechny konfigurace zde.

Assassin's Creed Mirage vyjde 5. 10. letošního roku na PC a poslední dvě generace konzolí PlayStation a Xbox.