Všichni určitě známe Maria. Legendárního instalatéra, který se pod značkou Nintenda podíval už snad do každého žánru v herní existenci. No dobře, do každého rodině přívětivého žánru. Konkurovat se mu však snaží Rabbids od Ubisoftu a nově skáčou i do párty žánru s podtitulem Party of Legends. A věřte mi, že tahle párty opravdu bude legendární (záleží tedy kolik alkoholu v sobě budete s kamarádama večer mít).

Koncept této hry je prostý. V zásadě jde o více než 50 miniher naházených do jednoho balíčku. Chcete si procvičit reflexy, ozkoušet paměť, porazit obřího bosse nebo si jenom zatancovat s roztomilými králíčky? Party of Legends to má všechno a přitom vám ke hraní stačí jen pár tlačítek, takže minihry pochopí i vaše babička. Hrát přitom můžete lokálně až ve čtyřech hráčích, a to buď proti sobě, nebo v týmech. Jestli nemáte dost kamarádů, žádný strach, Ubisoft zaměstná své stážisty, aby hráli s vámi.

Jedinou nevýhodou tohoto titulu je, že nemáte všechny minihry odemčené od začátku. Je zde totiž speciální Adventure mód. Jde v podstatě o stejné minihry, akorát pospojované vtipným příběhem. Čím dále se v Adventure módu dostanete, tím více her si odemknete. To bohužel znamená, že pokud si sednete s kamarády a nebudete Adventure mód chtít hrát, budete mít zamčenou více než polovinu miniher. Což je opravdu škoda. Škoda je i to, že tady není online multiplayer.

S kamarády nebo rodinou si ale tak užijete spoustu srandy. Rabbids si v titulu Party of Legends odhopkávájí se sedmi body z deseti.