Vývojáři PlayerUnknown’s Battlegrounds se za poslední týdny soustředili především na přidávání nového obsahu. Dočkali jsme se nové zbraně a vozidla, nových víkendových eventů a velkého pokroku na chystané mapě Sanhok.

Vývojáři se nyní hodlají zaměřit především na optimalizaci hry a snížení zátěže serverů. Upraví například způsob, kterým se načítají hráči nebo vozidla. Dočkáme se také optimalizace vaulting animací a rozevírání padáků na začátku hry, to by mělo zlepšit FPS při načítání světa.

PUBG Corp. je samozřejmě rozděleno na mnoho týmů, vývoj nového obsahu se tak nezastaví. Dočkáme se například nových zbraní a textur pro mapu Sanhok. Zároveň je ve vývoji nové vozidlo zvané Tukshai.

Optimalizováno toho bude spoustu, pokud byste si rádi přečetli veškeré změny, můžete tak udělat zde.