Velcí vydavatelé nemají trpělivost, nedávají hrám druhou šanci a nevěří těm, které neuspějí v době vydání. Myslí si to Steve Sinclair, generální ředitel studia Digital Extremes, kde vytvořili úspěšnou looter shooter Warframe.

Sinclair chápe, že vydání/spuštění hry je důležité, ale není rozhodující. Vadí mu, že vydavatelé mají finanční možnosti k tomu, aby měli trpělivost, ale nikdy nepodpoří takový projekt. „Vyjde to, nefunguje to a oni to zahodí,“ uvedl v rozhovoru pro VGC.

Sinclair lituje vývojáře, kteří do takové hry vložili tolik let svého života. Ať už je to vývoj systémů, vytváření technologií nebo budování komunity. Podle něj vydavatelé opustili hry, které měly obrovský potenciál, ale zalekli se vysokých provozních nákladů. Ani jedna nebyla jmenovaná. Z poslední doby nejvýraznějšími neúspěchy jsou Knockout City a Anthem od Electronic Arts, Babylon’s Fall od Platinum Games nebo CrossfireX od Smilegate.

Během TennoConu 2024 byla představena nová kapitola v historii Warframe. Jmenuje se Waframe: 1999 a zavede hráče do roku, kdy to všechno začalo. Sazí na retro styl, i když nadále zůstává mírně futuristická. To si můžeme ověřit v traileru a gameplay záběrech níže. Obě videa nás vezmou zpět na Zemi v roce 1999, kde si máme užít ponurý, alternativní svět plný tajemství a bojů.

Waframe: 1999 dorazí během letošní zimy.