Vývojáři často přicházejí se šílenými nápady, které jim zarazí vydavatel. Jedním takovým neotřelým nápadem byla hra od tvůrců hororu The Evil Within. Shinji Mikami prozradil, že když založil Tango Gameworks, tak začal pracovat na titulu, kde hlavním hrdinou byl šváb.

Hlavní postavou byl šváb a jeho cílem bylo porazit lidi. Byl asi deset centimetrů vysoký, někdy chodil po dvou a někdy po čtyřech nohách - nebo po všech nohách, které šváb má. Někdy popadl zbraň a začal střílet na lidi,“ pochlubil se Mikami v rozhovoru pro Variety.

Za švába jsme si ale nakonec nezahráli. „Vydavatel očividně nebyl nadšený a hra nikdy nevyšla, ale podařilo se nám ji dokončit,“ dodal japonský producent a designér, jenž je podepsán za sérií Resident Evil, Dino Crisis, Vanquish a The Evil Within.

Japonské studio Tango Gameworks bylo založeno na začátku roku 2010 za podpory společnosti ZeniMax Media. Mikami vytvořil dva týmy. Jeden byl složen z veteránů a druhý z mladých talentů, kteří se měli učit a být budoucností studia.

První hra od Tango Gameworks vyšla o čtyři roky později. Šlo o survival horor The Evil Within. V roce 2017 následovalo pokračování. Nyní studio pracuje na Ghostwire: Tokyo, akční adventuře, která dorazí v roce 2021 pro PlayStation 5 a PC. Později bude i pro Xbox Series X/S.

The Evil Within začal jako projekt Noah. Později se hra vyvinula v něco úplně jiného. Kdyby Mikami dostal šanci vytvořit původní koncept, tak by to možná udělal. Šlo by o jeho původní vizi, která by byla asi jeho posledním velkým projektem, který by měl na starost z pozice režiséra. To naznačuje, že Noah měl být mnohem větším projektem než The Evil Within.

Přečtěte si také: Dozvěděli jsme se další informace o akčním Ghostwire: Tokyo a střílečce Deathloop