Letecký simulátor od studia Asobo má před sebou zajímavou budoucnost. Během posledního livestreamu s otázkami a odpověďmi byly odhaleny další plány. Na cestě je integrace podpory DLSS pro DirectX 12. Pro DirectX 11 ji zatím vývojáři neplánují, ale pokud využíváte nejnovější verzi rozhraní, tak technologie DLSS od Nvidie má potenciál výrazně zlepšit herní výkon. Zároveň by měla usnadnit hraní hry ve vyšším rozlišení při vyšší snímkové frekvenci. Jen musíte mít grafickou kartu s RTX.

Na podpoře DirectX 12 v Asobo nadále pracují a potřebují ještě čas. V budoucnu tímto způsobem chtějí dosáhnout lepšího výkonu. Rozhraní jim umožní také přidat nové grafické prvky – ray tracing, stínování s proměnlivou rychlostí a mesh shadery.

Otázkou zůstává, jak to bude v případě technologií FideltyFX Super Resolution od AMD a XeSS od Intelu. O nich členové týmu nemluvili.

Trailer pro vylepšení Austrálie

Hráči Microsoft Flight Simulatoru se už 31. 1. mohou těšit na World Update 7 se zaměřením na Austrálii. Po vzoru Japonska nebo Skandinávie můžete očekávat mnohem detailnější krajinu zahrnující známé turistické oblasti tohoto kontinentu, stejně tak letiště. Dojde na Longreach (YLRE), Mount Beauty (YMBT), Shellharbour (YSHL) a Paraburdoo (YPBO).

World Update 8 se o slovo přihlásí koncem března a bude se týkat Pyrenejského poloostrova. Budeme tak létat nad mnohem realističtější krajinou Španělska a Portugalska. Autoři vnadí až na 99 turistických bodů, 4 letiště a šest pečlivě vybroušených letišť.

Nejdůležitější novinkou je ale vylepšení aerodynamického modelu hry. Týká se mimo jiné turbulencí vzduchu. Do Microsoft Flight Simulatoru se dostane také nový historický stroj, konkrétně Fokker F.VIIb, a to už koncem tohoto měsíce. Na březen je v plánu Antonov AN-2 a druhý, zatím tajný letoun, který je také legendou.

Vylepšení jádra simulace
Představení historického letadla Fokker F.VIIb