Magazín · Novinky · v úterý 21. 3. 2023 18:45
V Aliens: Dark Descent se setkává XCOM s xenomorfy
Tvůrci série XCOM ze studia Firaxis Games se kdysi dávno inspirovali u filmů o Vetřelcích. Byla tak jen otázka času, kdy přijde podobná hra s licencí. Pokud na ni také čekáte, tak se jmenuje Aliens: Dark Descent a dnes jsme se dozvěděli, že vyjde 20. 6. letošního roku na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4 a Xbox One.
Společně s touto informací je tady nové komentované gameplay video. To potvrzuje, že Aliens: Dark Descent je taktická real-time akce s originálním příběhem zasazeným do světa Vetřelce. Stanete se velitelem koloniálních mariňáků s úkolem vyšetřit povstání na měsíci Lethe, které vedlo k vypuknutí epidemie xenomorfů.
Bojovat budete nejen proti ikonickým vetřelcům, nýbrž také proti zkorumpovaným agentům nenasytné korporace Weyland-Yutani a hordám dalších hrůzostrašných stvůr, které jsou v licenci Alien zcela nové.
V reálném čase budete svým jednotkám vydávat příkazy, stejně tak můžete zpomalit boj, abyste učinili taktická rozhodnutí. Každý váš krok bude důležitý, protože když váš člen zemře, tak je nadobro pryč. Takže budete muset prokázat vynikající taktické dovednosti. Naštěstí budete moci rekrutovat nové lidi, stejně tak postupně vylepšovat a zdokonalovat vlastnosti těch, co už nějakou tu bitvu přežili.
„Důležité bude postupovat opatrně, vaší nepřátelé totiž přizpůsobují svou taktiků vaším akcím a snaží se vás ulovit. Smrt je tudíž všudypřítomná. Najděte různé způsoby přežití, odkrývejte zkratky, vytvářejte bezpečné zóny a instalujte detektory pohybu. To vše v odolném světě, kde vaše činy ovlivní úrovně navždy,“ uvádí tisková zpráva.
„Přizpůsobte si svou jednotku pomocí různých tříd vojáků. Získávejte zkušenosti a specializujte své vojáky díky jedinečným dovednostem, širokému arzenálu zbraní, zbrojí a speciálním bonusům – v náročných a nebezpečných misích ve zrádném prostředí přijdou určitě vhod. Rozvíjejte svou základnu, zkoumejte nové technologie a vylepšujte svou jednotku.“
Vývojáři z nezávislého pařížského studia Tindalos Interactive, které bylo založeno v roce 2010 a pracovalo na Battlefleet Gothic: Armada 2, připravili intuitivní ovládání na klávesnici a myši i na ovladači. Rozkazy budete udělovat celé jednotce a úkol splní mariňák nejlépe vybavený pro danou situaci podle jeho schopností a vybavení.