Chtěli vytvořit strhující survival akci v next-gen kvalitě, ale moc se jim to nepovedlo. To je příběh studia Striking Distance, které za podpory společnosti Krafton na konci loňského roku přivedlo na svět The Callisto Protocol. Duchovní nástupce Dead Space však hráče tolik nezaujal, měl problémy s optimalizací a nenaplnil očekávání.

Rozpočet na The Callisto Protocol byl údajně 162 milionů dolarů a hra měla prodat 5 milionů kusů. Na začátku tohoto roku však Krafton snížil svá očekávání a měl doufat v alespoň dva miliony kopií. Teď na zklamání reaguje propuštěním 32 zaměstnanců. Krok označuje jako přeskupení priorit studia, aby jeho současné a budoucí projekty byly úspěšné.

Propuštění zaměstnanci dostanou odstupné. Mezi nimi jsou například asistentka produkce Nora Falcon, koordinátor produkce Sebastian Marlow, senior environment artist Matthew Smith, VFX umělec Matt Christopherson, asistent návrháře úrovní Thomas Catalano a asistent designu úrovní Justin Fields.

Tým Striking Distance byl založen před více než třemi lety Glenem Schofieldem, tvůrcem Dead Space a spoluzakladatelem Sledgehammer Games. Studio mělo původně vytvořit příběhové hry zasazené do světa PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG). V tomto universu se mělo odehrávat také The Callisto Protocol, postupně ale hra vyrostla do vlastního světa. Ten měl být v budoucnu rozšiřovat.