První měsíc pro The Callisto Protocol nebyl dobrý. Nadějný survival horor od tvůrce Dead Space nesplnil očekávání a slabší prodeje způsobily, že se ještě nezaplatil drahý vývoj.

Vydavatelská společnost Krafton za The Callisto Protocol od Striking Distance Studios utratila téměř 200 miliard wonů (162 milionů dolarů), ale podle analytiků své peníze zpět nezískala a ke všemu snížila očekávání. Přitom o hře mluvila jako o AAAA.

S ohledem na vysoký rozpočet byly původní cíle mnohem vyšší. Krafton si představoval kumulativní prodeje pět milionů kusů. Realita je však úplně jiná a dle odhadů má teď firma doufat, že dosáhne brzy alespoň na dva miliony kopií.

Zájem hráčů o The Callisto Protocol má podpořit dodatečná podpora v podobě režimů New Game Plus a Hardcore, které dorazí v únoru, a v létě příběhové DLC. Více jsme psali zde.

Nadějné hře uškodily první dny, kdy PC verze měla velké problémy s optimalizací, zatímco verze pro Xbox Series X/S byla „odfláknutá“. Zbytek provázely spíše běžné neduhy a chyby, ale větší množství hráčů už The Callisto Protocol nevěří a na Steamu má smíšené uživatelské recenze. Navíc herní doba kolem 10 hodin také není nic, za co by v dnešní době hráči utráceli plnou cenu.