Magazín · Novinky · v sobotu 12. 3. 2022 16:02
Tvůrci Guardians of the Galaxy ukazují proces Performance Capture
Vydavatel Square Enix se nedávno vyjádřil, že prodeje hry Marvel's Guardians of the Galaxy od tvůrců Deus Ex: Human Revolution ze studia Eidos Montreal zůstaly za očekáváním. Ale po pravdě řečeno, pokud nejde o Final Fantasy, prodeje zklamou manažery ze Square Enix vždy a za všech okolností. Stačí si vzpomenout na restart série Tomb Raider z roku 2013, kterého se už v prvních měsících po vydání prodalo několik milionů kusů, ale stejně to vydavatel vnímal jako neuspokojivý výsledek. A takových příkladů bychom v historii Square Enix našli nespočet.
Zdroj: Square EnixStrážci Galaxie a jedna čerstvá novinka v Game Passu
Ať už byly prodeje ve skutečnosti jakékoliv, nic nemění na skutečnosti, že z nové adaptace Strážců Galaxie se vyklubala jedna z nejlepších her loňského roku. A nyní se můžeme podívat za oponu jejího vývoje. Marvel totiž zveřejnil nové video ze zákulisí, které se zaměřuje na proces Performance Capture. Představte si tedy tradiční motion capture jen s tím, že se kromě pohybů postav nahrávají zároveň i tváře.
680 script pages, 5 to 8 actors in most scenes, almost 6 hours of cinematics: here's how we shot the cutscenes for #GOTGgame pic.twitter.com/KNfs24e6v1
— Marvel's Guardians of the Galaxy (@GOTGTheGame) March 9, 2022
Ve videu tak můžeme vidět, kdo nejen daboval, ale i hrál Star-Lorda, Draxe, Gamoru, Nikki a ano, dokonce Rocketa a Groota. Pokud jste tedy ještě Marvel's Guardians of the Galaxy nedohráli, mějte se při sledování na pozoru před malými spoilery, spíš než odhalením příběhových momentů však Making-of filmeček vyniká názornou ukázkou toho, jak vznikaly cut-scény nebo rozhovory.
Vývojáři z Eidos Montreal tímto způsobem dokonce prozradili, že scénář zaměřený na filmové pasáže měl zhruba 680 stránek a jejich celková stopáž je zhruba 5 hodin a 45 minut. Čemuž se ve výsledku nelze divit, když jde o příběhový singleplayerový titul, který většina hráčů dohrála za přibližně 20 hodin. Možná by na tomto místě mělo smysl ptát se, jaká jsou čísla v případě live service průšvihu jménem Marvel's Avengers, který Strážce Galaxie předcházel. Ale to by nejdřív herní Avengers museli ještě někoho zajímat.