Podle nedávno podaného patentu pracuje společnost Take-Two Interactive na tom, aby hry byly realističtější i při snížení požadovaného výpočetního výkonu a paměti pro fyziku tekutin. Rychlejší simulace a vizualizace tekutin je potřeba především ve hrách, které jsou náročnější na procesor a vyžadují spoustu paměti. Takové tituly vytváří studio 2K Sports, které nám pravidelně přináší graficky extrémně realistické NBA 2K a WWE 2K

Grafika se v několika posledních letech stala v titulech od 2K Sports velice složitou, a to, co hráči považují za samozřejmost, začalo být příliš náročné pro herní systémy. Nový patent od Take-Two si tak klade za cíl snížit výkon a paměť potřebný pro fluidní fyziku tím, že v podstatě duplikuje animaci. Ta se prakticky bude neustále opakovat podobně jako to staré sportovní tituly využívaly při tvorbě publika. 

Přečtěte si také: Sestřih next-gen her postavených na Unreal Enginu

Nová technologie bude zaměřena především na již zmíněné sportovní tituly, pokud se však prokáže být užitečná, mohla by v budoucnu vylepšit i další hry, které nám společnost Take-Two Interactive přináší.

Patent je v současnosti zaměřen na potící se sportovce, to ale neznamená, že by se nedal aplikovat ve větším měřítku. Časem bychom tak mohli něco podobného vidět třeba v některé hře od studia Rockstar Games. Třeba v Grand Theft Auto.