Sony potvrdila spekulace ze začátku tohoto týdne. S PlayStation Studios se opravdu rozloučila Connie Booth. Zkušená producentka a šéfka interní produkce PlayStationu pracovala pro japonskou společnost více než 26 let a podílela se na největších hitech, včetně Spyro the Dragon, Syphon Filter, Ratchet & Clank, SOCOM, Uncharted, Jak and Daxter, inFamous, Resistance, Sly Cooper, The Last of Us, Spider-Man, Death Stranding nebo Ghost of Tsushima.

„[Connie Booth] pomohla PlayStation Studios k současnému úspěchu a její nadšení pro podporu prostředí, v němž se mohla plně rozvinout tvůrčí vize týmu, mělo pozitivní dopad na mnoho herních vývojářů. Jsme vděční za Conniin četný přínos společnosti a přejeme jí vše nejlepší v jejím dalším působení,“ uvedla Sony ve strohém prohlášení pro Axios.

Sony nespecifikovala, zda Booth odešla na vlastní žádost. David Jaffe, bývalý tvůrce God of War, se před několika dny od svých důvěryhodných zdrojů dozvěděl, že Booth měla být vyhozena a ze Sony měl odejít i její tým.

Booth se dle všeho se stala obětí neúspěšné vize Jima Ryana. Odcházející generální ředitel PlayStationu chtěl vytvářet nejen singleplayerové exkluzivity, ale také ty multiplayerové. V live service po vzoru Fortnite viděl velký potenciál, ale samostatná online hra zasazena do světa The Last of Us měla při vývoji problémy a studio Bungie (tvůrci Destiny) mělo zpochybnit projekt a vyjádřit obavy, aby dokázal dlouhodobě zaujmout hráče. Pak měl být uložen k ledu a začalo propouštění v Naughty Dog a podpůrném studiu Visual Arts.

V roce 2020 byla Connie Booth uvedena do Síně slávy Akademie interaktivních umění a věd za to, že byla nedálnou součástí vývoje mnoha nejoblíbenějších PlayStation her. Když David Jaffe informoval o odchodu Booth, tak podotkl, že PlayStation už není tím, čím byl.