Propouštění v PlayStationu pokračuje. Po Naughty Dog měli o práci přijít zaměstnanci ze skupiny Visual Arts a po mnoha letech se měla rozloučit i zkušená producentka. Connie Booth se podílela na největších hitech PlayStationu.

Connie Booth pro Sony pracovala více než 26 let a podílela se na největších hitech, včetně Spyro the Dragon, Syphon Filter, Ratchet & Clank, SOCOM, Uncharted, Jak and Daxter, inFamous, Resistance, Sly Cooper, The Last of Us, Spider-Man, Death Stranding nebo Ghost of Tsushima. Seznam má tvořit přes 100 her a v roce 2020 byla za svou práci uvedena do Síně slávy Akademie interaktivního umění a vědy.

Ani jedna strana odchod nepotvrdila. S informací přišel David Jaffe. Bývalý zaměstnanec Sony, který se proslavil vývojem původního God of War, tvrdí, že podle jeho zdrojů byla Booth vyhozena. Se Sony se pak měl rozloučit i celý její tým.

Jaffe je na Sony za toto jednání naštván a mluví o změnách v PlayStationu. Současně poradil konkurenčnímu Microsoftu, že pokud má Booth zájem zůstat ve videoherním průmyslu, tak by ji měl najmout i s jejím týmem, aby řídila týmy a projekty. Místo Booth v PlayStationu má zaujmout Angie Smets z Guerrilla Games.

Smets byla teprve v dubnu letošního roku povýšena na vedoucí strategického rozvoje PlayStation. Předtím přes tři roky byla vedoucí studia a výkonnou producentkou u tvůrců Horizon Zero Dawn a Horizon Forbidden West. Připomeňme, že šéfem celého PlayStation Studios je od listopadu 2019 Hermen Hulst. Ten předtím šéfoval Guerrilla Games.

Rozsah propouštění ve Visual Arts neznáme. Podpůrné studio ze San Diega bylo založeno v roce 2007 s cílem pomáhat rozvinou některé z největších značek PlayStationu. Naposledy se skupina podílela na The Last of Us Part 1. Remake známé akční adventury začala a poté vše dodělali v Naughty Dog.

Propouštění ve Visual Arts potvrdil mimo jiné Matt Barney, zatímco grafik Sean Teo psal o konci smlouvy, takže je možné, že mu jen skončila smlouva na dobu určitou. O propouštění mluví také bývalý senior level designér Daniel Bellemere. U něj naopak není jasné, zda pracoval ve Visual Arts Group nebo v Sony San Diego (série MLB The Show).