Na oficiální facebookové stránce Adult Swim se objevilo velmi zajímavé video Ricka a Mortyho. Autoři využili poprasku kolem nadcházející akční adventury Death Stranding a zveřejnili krátké video, které by se dalo nazvat reklamou na novou hru Hidea Kojimy.

Ve videu vidíme vědce Ricka a mladého Mortyho v obleku připomínajícího hlavního hrdinu Death Stranding, dokonce nechybí ani nenarozené dítě ve speciální přepravce. Ricky informuje Mortyho o plánu se znovu spojit a zastavit rozklad společnosti a znovu ji spojit. Poté oba vymýšlejí, co se dá s dítětem dělat. Co ztřeštěná dvojka vymyslí? Na to už se podívejte sami.

Vypadá to, že autoři Ricka a Mortyho využili příležitosti a ve stylu Hidea Kojimy připravili krátkou ukázku. Přece jen, sami vývojáři hry nám tají, o čem vlastně Death Stranding přesně je a nedokázala to vysvětlit ani řada gameplay videí a filmových trailerů.

Tím dnes nekončíme. Kojima má v plánu, že jeho studio Kojima Productions se v budoucnu bude věnovat nejen hrám, ale také filmům. Slavný japonský designér, scénárista a režisér to řekl v rozhovoru s BBC Newsbeat. Podle svých slov doufá, že v budoucnu budou hry, filmy a seriály považovány za velmi podobná média, která si budou moci navzájem konkurovat.

Když se podíváme na Death Stranding a hry ze série Metal Gear Solid, tak můžeme konstatovat, že Kojima by dokázal vytvořit zajímavý film. Jeho hry totiž obsahují spoustu cutscén. Vždyť jen pro Death Stranding navázal spolupráci s hollywoodskými hvězdami jako je Guillermo del Toro, Norman Reedus nebo Mads Mikkelsen.

Ve stejném rozhovoru, který je ve stylu dokumentu, také zaznělo, že Death Stranding je sci-fi a reaguje na Donalda Trumpa a Brexit, s tím, že prezident Spojených států amerických staví zdi. Na dokument se můžete podívat níže.

Death Stranding vychází 8. listopadu/novembra s českými titulky na PlayStation 4. Pokud jste ještě neviděli/nečetli naši recenzi, tak ji naleznete zde.