Magazín · Novinky · ve středu 24. 3. 2021 10:15
Six Days in Fallujah se bude s každým průchodem trochu měnit
Není tomu tak dlouho, co kontroverzní taktická střílečka Six Days in Fallujah dostala druhý život a opět se spustil její vývoj. Přibližně po měsíci a půl se nám tak konečně naskytl pohled na první pořádné gameplay záběry.
Ty jsou navíc doplněny o příběhy a vyprávění několika vojáků. Zejména tam se bude Six Days in Fallujah odlišovat od ostatních podobných her - bere se reálný konflikt a hra se mu, a událostem v něm, snaží přiblížit, jak jen to jde.
Nicméně i v samotné hratelnosti to vypadá, že bude pár věcí, díky kterým si hra najde svou základnu hráčů. V mnoha ohledech jde o „typickou“ pomalejší, taktičtější střílečku například po vzoru české série Arma nebo třeba multiplayerových střelnic Insurgency a Squad. Je ale jedna konkrétní věc, kde se vývojáři snaží implementovat zajímavý nápad. Tím je procedurální generování oblastí. Každý průchod Fallúdžou (i po vaší smrti) má být unikátní; každá místnost, každá budova i celé části města by měly být pokaždé odlišné. Odůvodnění je takové, že vojáci tehdy nevěděli, co se za dveřmi skrývá - a ani vy byste to vědět neměli.
Nápad je to rozhodně zajímavý, tak uvidíme, jak bude pracovat v praxi až Six Days in Fallujah koncem letošního roku pro PC, PS4, PS5, Xbox One a Xbox Series X/S vyjde.
Přečtěte si také: Válku v Iráku si prožijeme v Six Days in Fallujah