Únorové vydání magazínu Game Informer patří nové hře studia FromSoftware, Sekiro: Shadows Die Twice. Logicky se tak objevily novinky, přibližující netrpělivým hráčům další nástřely toho, čím Sekiro ve výsledku bude. Už dříve jsme vás informovali o tom, co zásadního oproti jiným hrám studia se v nadcházejícím Sekiru neobjeví. Týkalo se to hlavně mechanik hry, které byly rozebrány nově i v rámci magazínu. Na co se tedy můžeme připravit?

Nejdřív si zopakujeme jednu zásadní věc: Sekiro bude stejně, možná i více náročné než jakákoliv Souls hra. Souvisí s tím i fakt, že Sekiro chce být akčnější, tudíž na tichý průchod se nebudete moci vždy spolehnout. Jestli jste si zvykli na styl levelování vaší postavy z předchozích her, Sekiro bude opětovně jiné. Oproti Souls hrám nás čeká tradiční získávání zkušenostních bodů, které se následně budou rozdělovat ve stromech. Můžete se zaměřit na stealth dovednosti či bojové dovednosti anebo vaši jedinečnou paži. Je tu háček: každý strom si nejdříve musíte zpřístupnit hledáním předmětů specifických pro daný strom. Jak se budete zlepšovat, bude se formovat i vaše postava a s tím spojený styl boje. 

Další podstatnou věcí je možnost zastavit si hru. V Souls hrách jste si sice mohli "odskočit", nicméně hra jako taková jela dál. Kdo se rozhodl pro cigárko v nevhodnou dobu, byl mezitím zabit, jestliže se usídlil v blízkosti nepřátel. Pro pauzu existuje zdůvodnění: Sekiro nebude obsahovat možnost narušit hru jiného hráče, jenž by vás mohl zabít. Sekiro: Shadows Die Twice je koncipované jako čistokrevná singleplayerová záležitost.I z toho důvodu Dark Souls či Bloodborne nenabídly možnost pauzy. 

Co se týče herních měn - zkušenostních bodů a zlata -, v rámci Sekira se jedná o oddělené cesty. Pokud zemřete, nepřijdete o ně. FromSoftware ale vzkazuje, že umírání vás postihne jinak. Žádná úleva, jen další změna oproti předchozím titulům.