Po třetích Dark Souls fanoušci hardcorových RPG titulů si žádali druhé Bloodborne, avšak dostali něco jiného v podobě Sekiro: Shadows Die Twice. Nejedná se sice o zmíněnou hru, ale nová značka na poli soulslike her, navíc od těch nejlepších vývojářů ze studia From Software vedené Hidetakou Miyazakim, rozhodně přišla k chuti. Komunitu ale zarazil fakt, že From Software v rámci Sekira spolupracuje s vydavatelstvím Activision. Obavy jsou ale zbytečné, tvrdí Miyazaki.

V rozhovoru pro časopis Edge Miyazaki spolupráci s Activisionem brání. Sekiro nebude hrou, jež se bude snažit zalíbit co nejširší komunitě hráčů. "Děláme hry pro lidi, co hry milují," řekl Miyazaki. Spolupráci brání odkazem na sérii Tenchu, která zavítala jak pod From Software, tak pod Activision. I díky ní se jednalo o tom, na čem se bude dělat. "Nejdříve byla debata, o čem to vůbec bude. Rozhodli jsme se pro japonské zasazení a následně se bavili o tématu ninjů, načež jsme se dostali k Tenchu," popsal Miyazaki. Výsledkem všeho přemýšlení nakonec bylo Sekiro. Miyazaki také pochválil Activision za skvělou podporu při vývoji. 

Pro další uklidnění hráčů zde existuje Miyazakiho prohlášení, že Sekiro: Shadows Die Twice bude ještě těžší než Dark Souls či Bloodborne. Týkat se to bude zejména hráčů, kteří nebudou chtít příliš vymýšlet taktiku a radši rovnou vtrhnou do boje. Má se jednat o velkou výzvu. Kdo bude přemýšlet nad slabinami nepřátel, nezažije sice takovou výzvu, ale zase se mu má dostat potěšení, že přišel na to, jak na tamtoho nepřítele jít.