Omlouvám se, jestli vám název novinky přijde trochu zavádějící. Nicméně vzhledem k tomu, že připravované Sekiro: Shadows Die Twice studia FromSoftware bude oproti jiným hrám studia opravdu okleštěné, není tak složité jej pochopit. FromSoftware má svůj specifický rukopis, který do všech svých značek - Demon Souls, Dark Souls a Bloodborne - zakomponovalo, avšak u Sekira tomu bude jinak. Ono tam toho opravdu bude trochu méně, než by někdo mohl čekat. Nebavíme se o výplni hry jako takové, spíše o herních detailech.

Sekiro bude hrou od FromSoftware, ale bude postrádat několik typických charakteristických rysů. Ve hře si nebudete moci vytvořit postavu, zbraně či brnění, nebudete si moci vybrat classu a věci obdobné RPG hrám. K dispozici bude jasně daná postava, jež bude mít limitovaný počet vybavení a herních stylů. Sekiro taktéž nebude obsahovat duše jakožto herní měnu, což byl jeden z předních aspektů her od FromSoftware. 

Zástupce vývojářů Yasuhiro Kitao popsal Sekiro jako hru, která přesto čerpá z ostatních značek, a nebude se tak jednat o nějakého odpadlíka.