Ze všech stran teď slyšíme o příchodu velkých her Microsoftu na PlayStation 5, včetně série Halo. V této neklidné době, kdy fanoušci Xboxu nevědí, co mohou čekat, oslavuje studio 343 Industries příchod Chrise Matthewse. Tenhle veterán se stal uměleckým ředitelem a bude mít na starost novou éru sci-fi střílečky Halo.

Matthews pracoval pro Electronic Arts, Crytek, Turn 10 Studios, Ridgeline Games a na mnoha dalších místech. Teď je nadšen, že dostal příležitost pomoct nasměrovat Halo do nové vzrušující éry.

Na internetu se nové éry chytají a spojují ji s možnou multiplatformní budoucností Halo. Připomínají nedávný inzerát na pozici Lead Game Systems Designer. V něm je psáno, že neoznámené Halo je určeno pro všechny hráče na všech platformách. Samozřejmě to může znamenat PC, Xbox Series X/S a cloud. Ale vzhledem k tomu, co jste si mohli v posledních dnech u nás přečíst, tak to může být v souladu s velkou změnou strategie Microsoftu.

Různí insideři a novináři mezitím píšou, že by se nedivili, kdyby Halo Infinite dorazilo na PS5. Z Microsoftu se dle všeho má stát third-party vydavatel a většinu svých her přinést na další platformy mimo svůj ekosystém (konzole Xbox a Windows). Na potvrzení si musíme počkat do příštího týdne.

Z předchozích inzerátů jsme zjistili, že je nové Halo vytvářeno v Unreal Enginu 5. Ten si vybírá stále více týmů pod Microsoftem, např. Ninja Theory v případě Senua’s Saga: Hellblade 2, Avowed od Obsidianu nebo nové Gears of War od The Coalition.