Magazín · Novinky · v pondělí 11. 1. 2021 17:17
První detaily o multiplayeru Cyberpunku 2077
V CD Projektu RED mají v současné době plné ruce práce s opravou Cyberpunku 2077. Na leden/január a únor/február jsou slibovány první velké aktualizace, které mají navázat na rychlé hotfixy z konce minulého roku. Po nich by mělo být očekávané akční RPG v mnohem lepším stavu, zejména na konzolích PlayStation 4 a Xbox One, které mají velké problémy s optimalizací. Mezitím v polském studiu plánují první dodatečné balíčky – bezplatné (ty by mohly být již součástí velkých aktualizací) i placené příběhové expanze (ty budou později). Plus multiplayer.
Jak víme z dřívějška, multiplayer je samostatným projektem. Přesto se hráčům podařilo najít první detaily ve zdrojovém kódu. Dozvídáme se například, že hra nabídne dva režimy: klasický deathmatch a loupeže. Heisty má také Grand Theft Auto Online od Rockstar Games a jsou u hráčů velmi populární.
Řádek kódu „MP.Heist.SetPlayerCharacterClass” naznačuje, že v módu Heist budou postavy rozděleny do tříd. Jejich potenciální názvy jsou Solo, Assassin, Netrunner a Techie.
Loupeže dle všeho začínají na konkrétním místě, kde se shromáždí hráči a pustí se do akce. Chybět nemá ani takzvaný free roam s možností volně prozkoumat město. Zajímavě zní také možnost zápasů v ringu, které známe ze singleplayeru.
Multiplayerová část Cyberpunku 2077 má mít specifické věty pro úmrtí hráče nebo zabití jiného hráče. V kódu jsou tyto věty:
- Wow! Zabili jste se. Bravo
- Poslali jste *jméno hráče* přímo do pekla!
- Wow! Zabil jsi *jméno hráče* bez soucitu
- Tvá kulka byla silnější než hlava *jméno hráče*
Mějte na paměti, že jde o pozůstatky ve zdrojovém kódu Cyberpunku 2077. Během vývoje singleplayeru se toho mohlo mnoho změnit, a ještě se změnit může. Není jisté, zda vše bude využito.
Pokud chcete vědět více, níže pro vás máme přepis všech informací o multiplayeru ze zdrojového kódu hry:
- Set Heist State
- Set spawn point tag that will be used to spawn new players during the mission
- Spawn tag: %s
- MP.Heist.DebugMessageNameChanged
- MP.Heist.MessagePlayerReady
- MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
- ++ %s joined the heist
- - %s left the heist
- Character.Cpo_Muppet_Solo
- Character.Cpo_Muppet_Assassin
- Character.Cpo_Muppet_Netrunner
- Character.Cpo_Muppet_Techie
- lobby
- cpo_heist_started
- Character.Cpo_Muppet_Default
- Character.
- Character.Cpo_Default_Player
- Waiting for players
- Waiting for additional players… %u
- > Match starts in %u
- Respawn in %u seconds
- > Match ends in %u
- GAME FINISHED
- Waiting for players…
- > Heist starts in %u
- Waiting for players to get ready…
- Duplicate characters detected
- Respawning player…
- Waiting for other players to get ready…
- PRESS D-Pad Down / 'X' WHEN READY
- use the debug menu to switch your character
- Player is dead
- > Heist ends in %u
- VICTORY
- players in the Gather Area
- Waiting for other players…
- Go to the gather area
- PLAYER NAME | KILLS | DEATHS | STATUS | PING | ID
- PLAYER NAME |
- KILLS |
- DEATHS |
- STATUS |
- PING |
- PLAYER NAME
- DEAD
- ALIVE
- P L A Y E R S
- ++ %s joined the match
- >> %s killed %s
- You sent yourself directly to hell! Please don't come back
- Wow! You killed yourself… Bravo.
- Your bullet was stronger than your self-esteem
- Your shot destroyed your own body and soul. Duh
- You sent %s directly to hell!
- Wow! You killed %s without compassion
- Your bullet was stronger than %s's head
- Your shot destroyed %s's body and soul
- %s sent you directly to hell!
- Wow! %s killed you without compassion
- %s's bullet was stronger than your head
- %s's shot destroyed your body and soul
- AllowJoinInProgressDM