Magazín · Novinky · ve čtvrtek 7. 9. 2023 10:44
Problematické Skull and Bones opustil třetí kreativní ředitel
Kapitán opouští potápějící se loď jako poslední, říká se. Neplatí to ale o Skull and Bones. Problematická a často odkládaná pirátská akce od Ubisoftu přišla už o třetího kreativního ředitele. Přitom Ubisoft chce námořní dobrodružství po vzoru Assassin's Creed IV Black Flag vydat do 31. 3. 2024.
Koncem srpna proběhla další uzavřená beta. Vybraní hráči na PC mohli prozkoumat Red Isle (pirátské doupě) a pobřeží Afriky. Názory jsou sice kladnější než v případě předešlých testů a dojmů novinářů z preview verze, ale závěrečnému vývoji jistě neprospěje odchod Elisabeth Pellen.
Pellen byla v pořadí třetím kreativním ředitelem Skull and Bones. Kotaku zjistilo, že její působení v singapurském studiu skončilo předčasně. Tým doufal, že s nimi zůstane do konce roku. Nyní se ale vrátila do pařížské centrály společnosti.
Dle Ubisoftu mise Pellen skončila. Do Singapuru nastoupila před pěti lety a jejím úkolem bylo restartovat kreativní směřování Skull and Bones. „Podařilo se jí to a tým Skull and Bones nyní naplňuje její vizi a přináší našim hráčům jedinečný zážitek z námořního akčního RPG,“ uvedl mluvčí Ubisoftu pro Kotaku.
Zdroj: UbisoftVypadá Skull and Bones jako levné MMO? Pirátská hra Ubisoftu ukázala hledání pokladu
„Pozitivní ohlasy, které jsme obdrželi během nedávné uzavřené bety, podtrhují neocenitelnou práci, kterou Elisabeth a celý tým odvedli,“ dodal. Hra se tedy nachází v závěrečné fázi vývoje, který zohledňuje zpětnou vazbu.
Pellen napsala a režírovala střílečku XIII a mimo jiné vedla level design pro Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
Zajímavá je ještě jedna věc. Podle Kotaku nemá Skull and Bones interně stanovené datum vydání, dorazit má pro PC, obě generace konzolí PlayStation a Xbox a Amazon Luna. Veřejnost očekává, že Skull and Bones vyjde v prvních měsících roku 2024. Na ten letošní má Ubisoft tři velké tituly: The Crew Motorfest, Assassin’s Creed: Mirage a Avatar: Frontiers of Pandora.
Vývoj Skull and Bones údajně stál už více než 120 milionů dolarů a nebýt smlouvy se Singapurem (vláda financuje místní studio Ubisoftu), tak by společnost už dávno tenhle projekt odpískala. Přesto všechno bude Ubisoftu hru prodávat za 70 dolarů/eur. Půjde o první hru Ubisoft v této cenové kategorii.
Aby toho nebylo málo, tak singapurské studio Ubisoft čelí organizované pracovní kampani odborového svazu Creative Media and Publishing Union v zemi, a to v důsledku obvinění z obtěžování na pracovišti a nespravedlivého zacházení ve firmě.