Pokračování Cyberpunku 2077 s pracovním názvem Projekt Orion je stále ve velmi raném stádiu vývoje v nově otevřené bostonské pobočce polského CD Projektu RED. Vedoucí quest designér a zástupce šéfa vývoje Paweł Sasko v rozhovoru pro Flow Games prozradil, že přibližně polovina lidí, kteří chystají nové úkoly pro pokračování, jsou bývalí moddeři.

„Polovina questového týmu na Cyberpunku 2, tedy týmu, který vytváří questy, má v tuto chvíli asi 24 lidí, z toho polovina jsou bývalí moddeři,“ říká Sasko. Dále vysvětloval, že někteří z nich se věnovali modifikacím pro Zaklínače nebo Cyberpunk 2077, ale jsou mezi nimi i tací, kteří se věnovali modování StarCraftu.

V rozhovoru dále uvedl, že moddeři se nacházejí i v jiných týmech CD Projektu RED. Zmínil existenci týmu Jigsoft, který je tvořen přibližně 20 moddery, kteří spolupracují na různých projektech a vytvořili například modifikační nástroje pro Zaklínače 3 pod názvem REDkit.

Sasko rovněž vybídl začínající herní vývojáře, aby si „ušpinili“ ruce modifikací čehokoliv, co je baví. Mladým lidem, kteří se ptají, jak se dostat do herního průmyslu vzkazuje, aby šli a modovali.

Začněte něco upravovat. Existuje tolik sad nástrojů, tolik způsobů, jak to udělat.“ Na závěr dodal, že právě někteří z nejlepších lidí, které ve studiu mají, jsou právě bývalí moddeři.

Samotné mody se také zasloužily o spoustu záplat na prvotní problémy po vydání Cyberpunku 2077. Přímo to odráží i Saskův pohled na věc, kdy některé nápady, které vznikly jako mody, tak byly později implementovány do hry v pozdějších aktualizacích jako například metro a fungující nadzemka.