Magazín · Novinky · v pondělí 1. 2. 2021 16:44
Pokračování Final Fantasy VII Remaku opět přinese něco nového
Final Fantasy VII Remake se v jistých částech hry podstatně lišil oproti svému originálu. Nebylo to ale na škodu a my jsme tak mohli strávit spoustu času v detailně propracovaném Midgaru. Od samotného vydání remaku je to už nějaká doba a informací o jeho pokračování je jako šafránu. Naštěstí součástí CEDEC, což je The Computer Entertainment Developers Conference, byl i rozhovor s vývojáři Final Fantasy 7 Remake.
Zdroj: indian-tv.czVývoj druhé části remaku Final Fantasy VII je v plném proudu
O tom, jak se ve Square Enix hodlají chopit příběhu v pokračování remaku, se na konferenci rozhovořil spoluředitel Naoki Hamaguchi a producent Yoshinori Kitase. Při rozhovoru se zmínili o tom, že můžeme očekávat narativní strukturu a naznačili, že v pokračování bude pravděpodobně více odchylek od původní verze hry. V průběhu rozhovoru Kitase zdůraznil, jak velkou roli hraje podrývání hráčského očekávání, tak, aby bylo uspokojivé a že vlastně chtěl hráče oklamat pozitivním způsobem.
Což se mu opravdu povedlo. Dokud Final Fantasy VII Remake nespatřil světlo světa, nikdo asi neočekával, že celou dobu strávíme v Midgaru a odehrajeme si tak pouhou část původního příběhu, avšak obohacenou o nový obsah a události rozšiřující samotný příběh. Takže není divu, že po úspěchu, kterého se remake dočkal, se pokusí stejný postup replikovat i u jeho pokračování.
Pokud jste byli nadšení z toho, jak moc do detailů byl propracovaný samotný Midgar, tak vás jistě potěší, že se vývojářský tým pokusí doručit stejné množství detailů i do zbytku lokací, které jsme ve Final Fantasy VII Remaku prozatím nemohli prozkoumat. Navíc detaily by měly dorazit v takové míře, že nás „nebudou pouze udivovat, ale půjdou i za všechna očekávání.“
Přečtěte si také: Na Final Fantasy XVI se pracuje nejméně čtyři roky
Novinek by se měl dočkat také soubojový systém, který se ve Square Enix snaží udělat ještě více propracovaný za pomoci nových mechanik a všemožných prvků. Na pokračování remaku se podílí noví zaměstnanci, na které když došlo slovo, Hamaguchi řekl: „Slovo, které se objeví v mysli, je 'akční souboj'. Zažili nový typ akčního soubojového systému a také chtějí do systému přispět. […] Určitě přispívají různými nápady, které nám snad umožní vytvořit nová překvapení i pro bojový systém!“
Final Fantasy VII Remake se dá zařadit k těm více vydařeným remakům, ne-li k těm nejlepším, takže je otázkou, s čím se studio Square Enix vytasí v jeho pokračování. Pokud jste Final Fantasy VII Remake dosud nehráli, můžete se podívat na naši recenzi, která je zcela bez spoilerů, takže můžete v klidu zjistit, zda je pro vás svět Final Fantasy tím pravým ořechovým.