Magazín · Novinky · v úterý 14. 7. 2020 09:47
Pirátské Skull and Bones bude herní službou se zaměřením na spolupráci hráčů
Téměř dva roky jsme neslyšeli o pirátské akci Skull and Bones, která podle původního plánu měla navázat na námořní bitvy v Assassin's Creed IV: Black Flag. Singapurské studio Ubisoft se ve spolupráci s dalšími početnými týmy francouzské společnosti snažilo vytvořit novou značku, která by přinesla příběhovou kampaň pro jednoho hráče i velkolepé PvP válčení v multiplayeru.
Ubisoft měl se Skull and Bones velké plány, dokonce připravoval televizní seriál. Vývoj hry ale nešel tak hladce. Na začátku letošního roku jsme se dozvěděli, že vývoj Skull and Bones byl několikrát restartován, což šlo ruku v ruce s oficiální informací Ubisoftu. Ten nepočítá s vydáním hry do 31. 3. příštího roku, ale někdy později. O víkendu byla tato skutečnost potvrzena, když se Skull and Bones neobjevilo na prezentaci Ubisoft Forward.
Dnes přicházejí další detaily. Magazín VCG se dozvěděl zákulisní záležitosti ohledně posledního restartu. Cílem vývojářů do značné míry má nyní být Skull and Bones jako herní služba se zaměřením na spolupráci hráčů. Hra se má odchýlit od klasického prémiového modelu (plná, placená hra) a přinést svět a příběhy, které se odehrávají před očima hráčů a nemají být statické jako v jiných titulech Ubisoftu. Hra má být pravidelně aktualizována a zaměřit se na sociální aspekt jako Fortnite od Epic Games, které mělo posloužit jako inspirace. Hráči budou ve Skull and Bones ovlivňovat prostředí, podobu světa i nezávislé postavy.
Pirátské námořní bitvy mají lákat nejen hardcore hráče, ale také ty příležitostné, kteří nehrají pravidelně. Pokud se vše povede, mělo by Skull and Bones oslovit hráče nad rámec současné komunity Ubisoftu, tedy her jako Rainbow Six Siege nebo The Division 2.
Přečtěte si také: Černé na bílém. Po Assassin's Creed Valhalla bez češtiny i Watch Dogs Legion a Far Cry 6
Otěže nad Skull and Bones měla převzít Elisabeth Pellen, jež v Ubisoftu pracuje dvacet let a podílela se na sériích jako Assassin’s Creed, Trials a Far Cry. Původně měl vývoj na starost kreativní ředitel Justin Farren, ale ten odešel do Wargamingu.
Skull and Bones bylo oznámeno v roce 2017 a mělo jít o další velkou značku po vzoru Assassin’s Creed a Watch Dogs. Otázkou je, co s titulem udělá nový směr. Jisté je, že Skull and Bones vypadlo z původního plánu vydání, ale to Ubisoftu asi tolik vadit nebude, když 29. 10. 2020 uvede na trh Watch Dogs Legion a 19. 11. zase Assassin’s Creed Valhalla, aby na začátku nadcházejícího roku vydal Far Cry 6.