Paralives je nadcházející indie life simulátor, podobně jako The Sims. Hráči staví svůj vysněný dům, vytvářejí postavy a řídí svůj život, to vše s co nejmenším omezením. Představte si domy, které mohou být čtvercové nebo zakřivené, schody vedoucí kamkoliv v libovolném směru, záclony a ubrusy dostupné v několika barvách. Ať už budete mít auto, kolo, nebo třeba koně, můžete prozkoumávat otevřený svět, plný rodin, přátel ale i nepřátel. Vztahy ve vašem městě mohou být přímým výsledkem vašich akcí. Mnozí fanoušci The Sims tak Paralives netrpělivě očekávají. Jedním z důvodů může být i to, že se základní hrou dostanete psy, kočky, koně, auta, počasí a dokonce i čluny, které můžete taktéž přizpůsobit.

Za hrou stojí Alex Massé, vývojář, který je fanouškem simulačních her, zejména The Sims. Alex se vývoji už nějakou dobu věnuje a stojí například za hrou Pewdiepie's tuber simulator. Poté co nasbíral dostatek zkušeností se Massé rozhodl, že začne naplno pracovat na Paralives. "Od chvíle, kdy jsem začal s vývojem her, jsem vždy chtěl vytvořit simulační hru a během let jsem vyráběl různé prototypy. U Paralives doufám, že udělám hru, kterou jsem si vždy přál, a cítím, že mnoho lidí ocení tento odlišný pohled na žánr simulace života," vyjádřil se na margo hry.

S Paralives chce Massé nabídnout hráčům pocit, že si můžete přizpůsobit téměř vše. "Myslím, že to, co životním simulacím chybí, jsou výkonné a intuitivní nástroje, které umožňují hráčům snadno vytvořit jakýkoli dům s přesností. Mnoho lidí chce ve hře znovu vytvořit sebe a svůj vlastní dům, takže je důležité, aby toho všichni mohli dosáhnout. Paralives jsou také od samého počátku v otevřeném světě a nabízejí mnoho nových možností pro objevování a vytváření příběhů.

Tyto herní funkce by mohly být řešením několika nedostatků, které byly pro fanoušky simulací frustrující. Například umisťování nábytku do mřížky.

Paralives nabízí spoustu základních herních funkcí s možností výstavby až do nejmenších detailů. Hráči mají možnost použít mřížku jako v The Sims, nicméně v Paralives půjde vypnout, takže se již nemusíte omezovat umisťováním předmětů do přesně vytyčených pozic. Chcete-li, aby dům vypadal realističtěji přidáním nepořádku a umístěním objektů do realistických pozic, Paralives by vám to mělo umožnit.

Měli bychom se taktéž dočkat náhodných událostí: "Tyto náhodné události musí mít významný dopad na hráče a mohou být doplněny skutečnými akcemi, které od své postavy žádáte. Dalším důležitým aspektem je to, že náhodné karty musí být relevantní pro vás a vaše postavy, takže se algoritmus pro náhodné karty musí přizpůsobit vašemu stylu hraní, jakož i schopnostem a osobnostem vašich postav."

Massé vybízí fanoušky žánru, aby se připojili k Paralives na Discordu a podělili se o své nápady ohledně typu obsahu, který by chtěli vidět. Fanoušci už několik podnětů dali a Massé vyjmenoval ty, které ho zaujaly: "Jmenuji jen několik, které mě upoutaly: náhodné události, jako jsou výpadky proudu, různé možnosti přizpůsobení nábytku, různé úrovně intenzity osobnostních rysů, možnost půjčit si z banky a mnoho dalších. Nedokážu do hry implementovat všechno, protože se musím soustředit na základní hru a udělat ji příjemnou. Ale dostávat návrhy a zpětnou vazbu od všech je velmi užitečné!

Co se týče budoucnosti Paralives, Massé je hlavně pro podporu hry po vydání pomocí bezplatných aktualizací, než aby hráči nadále utráceli peníze za DLC. Módování bude také velkou součástí hry. Ačkoli skriptové režimy nejsou v současné době plánovány, Massé pracuje na nástrojích, které lidem umožní přizpůsobit hru mnoha různými způsoby a sdílet je jako mody na Steam Workshopu. Pokud se o hře chcete dozvědět více, případně se připojit na Paralives Discord, můžete tak učinit zde. A jak se hra líbí vám? Hráli jste The Sims?