Když byla potvrzena kamera z první osoby u Cyberpunku 2077, tak spousta hráčů bědovala. Zklamání se objevovalo i v případě návštěvy malebné Pandory. Nyní autoři hry Avatar: Frontiers of Pandora vysvětlují, proč se rozhodli pro first-person. Došlo také na využití ovladače DualSense a možností konzole PlayStation 5.

„Chceme, abyste se cítili pohlceni, jako byste na Pandoře skutečně byli. Chceme, abyste se spojili s přírodou, která je sama o sobě do jisté míry hlavní postavou hry,“ vysvětluje rozhodnutí režisérka Ditte Deenfeldt pro IGN. Naopak při létání a ježdění bude kamera z pohledu třetí osoby, abyste si užili krásné výsledky.

Bohužel nebude možné mezi kamerami přepínat. Má to být kvůli tomu, že se vývojáři rozhodli zaměřit na co nejlepší zážitek. Kdyby měli nabídnout obě kamery kdekoliv a při jakýchkoliv situacích, tak by to znamenalo dvojnásobek práce, zejména při vytváření animací a interakcí z pohledu třetí osoby.

Zástupci týmu ze studia Massive Entertainment (tvůrci série The Division) vysvětlují, že při sklizni úrody, lovu nebo jen pohybu vše hezky uvidíte a prohlédnete si, zatímco z pohledu třetí osoby by to byly jen malé pixely.

Pokud budete hrát na PS5, tak dnes bylo potvrzeno využití haptické odezvy a adaptivních spouští ovladače DualSense. Speciální vibrace mají do vašich rukou přenést nové pocity. Například při přistání na Ikranovi z výšky a cválání po pláních, zatímco při boji se adaptivní spouště postarají o odlišný odpor u každé zbraně. Podívejte se na video a nezapomeňte na naše dojmy z hraní.

Avatar: Frontiers of Pandora vyjde 7. 12. letošního roku na Xbox Series X/S, PlayStation 5 a PC.