Příběh z vývoje Halo Infinite bohužel není jeden z nejšťastnějších a hra, kterou jsme si měli touhle dobou již užívat, byla před několika měsíci odložená až na průběh příštího roku. Od té doby jsme toho vlastně o novém Halo moc neslyšeli. Zazněly nějaké informace z pozadí vývoje - včetně odchodu dvou kreativního ředitelů nebo najmutí Josepha Statena, veterána série, aby s vývojem vypomohl - ale to je tak víceméně všechno.

Vypadá to ale, že by ledy mohly být brzy prolomeny. Na Redditu se komunitní ředitel 343 Industries, Brian Jarrad, nechal slyšet, že nás v následujících týdnech čeká „update vysoké úrovně“.

[...] celý tým pracuje téměř na každé části hry. Zcela upřímně, nemáme nic v plánu na letošní Video Game Awards, ale doufáme, že vám alespoň nabídneme update vysoké úrovně v následujících týdnech, abychom mohli společně tuhle cestu tak nějak restartovat. Dávat dohromady demo nebo velkou ukázku pro Video Game Awards by bylo neskutečně moc práce a způsobilo by to problémy s našimi milníky pro vánoční období. Vím, že je těžké čekat, ale náš tým využívá ten extra čas na vývoj, jak nejlépe dovede.

Nějakých větších zpráv se tak nejspíše dočkáme buďto v průběhu příštího měsíce, nebo až začátkem příštího roku. Jsme ale zvědaví, jak se odložení projeví na hře samotné.